Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger investor til stort projekt.

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Greve
Tilmeldt 7. Apr 07
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis Pedersen - - Hjemmeside - www..dk -

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du ikke oplyse lidt mere herinde.. Hvor mange penge skal der til, hvilken branche er det indenfor..

Fra Greve
Tilmeldt 7. Apr 07
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 00:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo kunne jeg godt, men ville hellere holde det hemmeligt.

da det ikke vedkommer hvem som helst, men hvis det er kan jeg sagtens sende en privat besked..

 

Dennis Pedersen - - Hjemmeside - www..dk -

Fra Greve
Tilmeldt 7. Apr 07
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Projektet er snart færdigt, og der skal bruges kapital til diverse reklamer.

Folk der er interresseret skriv til mig her ... 

Dennis Pedersen - - Hjemmeside - www..dk -

Fra København
Tilmeldt 24. Nov 06
Indlæg ialt: 235
Fra  www.catertrader.dk Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

www.catertrader.dk - udstyr til cafe, grill, pizzaria, restaurant mv.

Fra Greve
Tilmeldt 7. Apr 07
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey..

Selfølgelig, email allerede sendt..

Dennis Pedersen - - Hjemmeside - www..dk -

Fra Greve
Tilmeldt 7. Apr 07
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 00:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey...

Har du modtaget emailen.

Dennis Pedersen - - Hjemmeside - www..dk -

Fra Greve
Tilmeldt 7. Apr 07
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Andre interreseret kan kontakte mig på www.sennid.com..

Budgettet ligger omkring de 200.000kr.

Til reklame, lokale, udstyr osv..

Dennis Pedersen - - Hjemmeside - www..dk -

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis....med al respekt, så tror jeg at du skal få styr på dig selv først ;o)

Jeg skriver lige min oplevelse af vores forløb, så kan du selv se om du er klar til at finde investorer...

Vi snakkede i telefonen og da jeg spurgte ind til, hvad der var anderledes ved dit projekt, end de myriader af konkurrenter, var du ikke helt 'klar i spyttet'. Efter noget tid blev de så til noget med, at din idé var lidt anderledes, uden at du dog kunne forklare hvordan.

Vi aftalte et møde og dagen før, ringede jeg til dig og udskød pga. en dobbeltbooking (Læs: Jeg ringede i god tid).

Vi aftalte at mødes kl. 15.00 og for en sikkerheds skyld, ringede jeg til dig et kvarter før jeg var på mødestedet og spurgte om vi havde en aftale. Du spurgte om jeg ikke havde set din besked på nettet ;o/ - Du havde fået mit nummer og jeg havde fået et nummer af dig som ikke modtog indgående opkald og så det nummer jeg fangede dig på - Mystisk at du ikke fandt det naturligt at ringe og melde afbud. Din grund - Du tog en ekstra vagt og var træt......

I dag havde vi så endnu en aftale kl. 10.45. Jeg mødte op, men der var ingen Dennis. Jeg prøvede at ringe på begge numre og på det ene var der stadig ingen mulighed for indgående opkald og på det andet nummer, var der intet svar. Jeg ventede i 20 minutter, hvorefter jeg kørte til Nordsjælland til et møde. Jeg ringede nogle gange, men stadig intet svar.

Senere på eftermiddagen 15.30 ringede jeg til dig (af en eller anden grund, fandt du det stadig ikke naturligt at ringe) og du sagde, "hvad så?". Jeg sagde noget i retning af, at det vist var mig der skulle spørge om det. Jeg spurgte hvorfor du ikke mødte op og du svarede at du havde taget en ekstra vagt ;o/

Jeg spurgte hvorfor du ikke havde ringet og du svarede at det havde du også. Jeg orienterede dig om, at det havde du ikke og det accepterede du. Jeg spurgte igen, hvorfor du ikke havde ringet og du svarede at du ikke havde haft din telefon med på arbejde ;o) Mage til lam undskyldning skal man sgu lede længe efter. Herefter sagde du at du havde skrevet, hvilket du heller ikke havde.

Til sidst sluttede du af med kronen på væket......"Hvis du stadig er interesseret, kan vi da mødes i weekenden". Stadig interesseret???......i at investere penge i et projekt med Fedtmule i spidsen!!!!! Nope, den går sgu ikke du ;o)

Så alt i alt, er du blevet væk fra to aftaler uden at melde afbud, hvorefter du lyver overfor mig ;o)

Som jeg skrev til dig i mail.....hvis du vil tages seriøst, så skal du sgu starte med at tage dig selv seriøst......

Udover det, så ønsker jeg dig al mulig held og lykke med dine idéer ;o)

 

 

 

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Greve
Tilmeldt 7. Apr 07
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey.

Er skam seriøs ellers ville jeg ikke poste herinde :)...

Ja vi havde nogen ting, som ikke gik iorden..

Men skal desværre beholde mit job, indtil jeg har andet at gøre godt med..

Og det har folk et problem med, bliver nød til at arbejde over når chancen byder sig..

Men alle henvendelser bliver behandlet yderst professionelt, og lige efter bogen.

Dennis Pedersen - - Hjemmeside - www..dk -

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)