Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Besøg kinesiske smykker, legetøj, hair extension, tekstil og møbler fabrikker

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 28. Jun 12
Indlæg ialt: 293
Fra  DanHua Business Solutions ApS Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Jeg skal have 2 ugers rejse til Kina fra mid til slutning af august for at besøg hovedsaglige de nedenstående 5 typer af fabrikker samt engroscentre:

- Smykker

- Legetøj

- Hair extension

- Tekstil

- møbler

Jeg vil besøge bla. Guangzhou, Shenzhen, Shanghai, og Zhejiang province, hvor Alibaba's hovedkontor ligger, måske også Xiamen.

Hvis du har nogle relevant projekt eller andre projekter, der befinder sig i disse områder, og du kan godt tænker sig at have lidt hjælp, er du meget velkommen til at kontakte mig.

Jeg kan besøge dine (potentiale) leverandører/samarbejdspartner på dine vegne, henter vareprøver hjem til dig, osv. med en relativ lav honorar.

Der er plads til højeste 4 forskellige projekter, så hvis der kommer mere end 4 henvendelser, kan det være at jeg ikke kan tage dit projekt med i denne omgang.

Hvis du er interesseret i et samarbejde, kontakter mig senest en uge før jeg rejser.  Vi kan evt. mødes, så vi kan få talt om dit projekt og om vores forventninger til hinanden.  

Mvh,

Anne Zhao

E-mail: az@danhua.dk

Tlf.: 53326188

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. Jun 12
Indlæg ialt: 293
Fra  DanHua Business Solutions ApS Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du ikke selv har fundet leverandør i forvejen, kan jeg også skabe forbindelse for dig. Mvh, Anne 

Tilmeldt 7. Oct 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anne.
Jeg ved godt det er et gammelt indlæg, men er nu nysgerrig alligevel.
Jeg kunne godt være interesseret i at høre, hvad du fandt ud af med hair extension?
Vh Pia 

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. Jun 12
Indlæg ialt: 293
Fra  DanHua Business Solutions ApS Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pia,

Jeg har bygget god relation til en ef de bedste fabrikker i remy hair branch(extension og vigs), og fået nogle vareprøver hjem. Har også besøgt en stor engros centre for hair extension, vigs og andre hair product. 

Remy hair er et af mine  fokus områder. 

Mvh,

Anne

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. Jun 12
Indlæg ialt: 293
Fra  DanHua Business Solutions ApS Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Det er tid for mig til at besøge kinesiske fabrikker og leverandører igen i maj 2015. Denne gang vil jeg rejse til Zhengjiang (hvor Alibaba's hovedkontor ligger), Shanghai og Guangzhou (hvor Canton Fair afholder) områder. Jeg skal besøge både eksisterende og nye leverandører i smykker, legetøj og tekstil industrier, samt en leverandør, der udvikler tilbehør til smart devices (pad, phone og GPS, etc.). 

Hvis du har brug for hjælp med at finde eller verificere leverandør i disse industrier eller områder, er du velkommen til at kontakte mig på az@danhua.dk. Jeg kan højste tage 3-4 projekter med efter først til mølle princippet.

Mvh, AnneZ 

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. Jun 12
Indlæg ialt: 293
Fra  DanHua Business Solutions ApS Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey there,

Our company have been helping Danish companies /designers to purchase or produce jewelry (or component of jewelry) in China for more than 2 years, and have built a good network among many serious manufacturers in the industry, especially in silver and paracord jewelry.

I travel to China to visit the existing suppliers and build relationship to new suppliers every year. At the middle of May I will travel to China again. If you are searching for some jewelry or want to find a manufacturer that can produce your designs, please contact us at az@danhua.dk or call 0045 53326188. We will find a favorable deal for you.

Best Wishes, Anne

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)