Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betingelser ifm. at gøre krav på gratis gave

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Jan 12
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Når jeg snart lancerer min app/service regner jeg med at lave et introduktionstilbud hvor man får en længere periode for en kortere periodes pris, og oven i hatten får man en gave ved siden af, tilsendt med posten. Men da jeg jo ikke ønsker at folk venter 5 år med at gøre krav på gaven (de skal nemlig ind manuelt efter købet for at indtaste adresse), tænkte jeg på at skrive nogle betingelser som accepteres ifm. køb, om at man skal gøre krav på gaven inden X måneder.

Men er der noget lovgivning herom? Altså hvor lang tid kunden som minimum skal have, før deres gratis gave forsvinder?  Eller hvad er typisk en fair periode, 1 måneds tid? 

Straks efter købet modtager kunden et link hvor de kan gå ind og indtaste adresse osv., så i de fleste tilfælde vil det nok ske lige efter køb - men der vil selvfølgelig altid være nogen som lige venter til næste dag på kontoret, eller så glemmer de det og kommer i tanke om det efter et stykke tid osv.

Fra Ringsted
Tilmeldt 15. Nov 06
Indlæg ialt: 297
Fra  Lampeguru.dk Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjaa.. kan ikke se det ikke skulle være ok..
Og en måned lyder ret fair synes jeg, du kan jo evt sende en reminder 5 dage inden udløb, så de får en sidste chance (deri kan du jo måske også få et par andre info med eller lidt tilkøb?)

Lamper til enhver smag - Nu over 2000 lamper! LampeGuru.dk

Tilmeldt 12. Jan 12
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder som en god idé med en reminder mail. Der er ikke umiddelbart mere at tilbyde i form af tilkøb på det tidspunkt, men det kan ikke udelukkes at shoppen bliver udvidet med varer der kan købes på normalvis også, og ikke kun den gratis gave, så det vil jeg da holde i baghovedet.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)