Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min bog ændrede en piges liv totalt

Side 5 ud af 5 (48 indlæg)
Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis målsætningen alene er at blive rig - så er det stærkt betænkeligt - da rigdom i sig selv ikke er livsrigdom, men ofte en vej til et liv i kedsommelighed! Wink

Forfatter:
For mig drejer det sig om er at man har nået sit mål.

Den lille pige - "Hvilken formulering" - nå ja måske det ville have gavnet langt flere russer med en dygtig underviser der kunne udvikle langt flere mennesker via uddannelse end bøger om at blive millionær ville kunne!

Forfatter:
Hvis den lille pige ikke havde læst min bog og forstået de mange budskab, så ville hun stadig være skolelærerinde i Rusland.

Ser at du undre dig over at dit oplag af bøger ikke blot rives bort - Hmmm - ja underligt!

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12288
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Trusted Partner:
Men en fast definition af markedsføring findes vist ikke rigtig, herunder hvornår er "markedsføring" markedsføring på Amino;)


Det har du ret i og Flemming har altid gået til grænsen og flere gange over den.
Jeg er helt klar over at Flemming i dette indlæg forsøger at sælge sin bog og indlægget burde som sådan sættes på pause, indtil han blev Amino Plus medlem.
Men det er en ballancegang og vi forsøger jo på Amino at være flinke mod alle, men jo, vi skal også leve.

De bedste hilsner

Martin

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Martin Thorborg:

Det har du ret i og Flemming har altid gået til grænsen og flere gange over den.
Jeg er helt klar over at Flemming i dette indlæg forsøger at sælge sin bog og indlægget burde som sådan sættes på pause, indtil han blev Amino Plus medlem.
Men det er en ballancegang og vi forsøger jo på Amino at være flinke mod alle, men jo, vi skal også leve.

De bedste hilsner

Martin

Du må meget gerne lukke tråden Martin. Jeg er blevet rigelig gul og blå af alle de 'jantetæsk'.

Flemming Hasselriis

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hun har udviklet et bedre selvværd, ved at læse bogen ( mens hun oversatte den), der har givet hende mod på livet og på den måde mødte hun manden i sit liv, som så er prinsen fra askepot historien. I dette tilfælde en "prins" fra Tyskland med mange euro millioner.

Jeg tror det var pointen :-)

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Flemming,

Det handler vel ikke om "jantetæsk", men om en service, der normalt koster penge på Amino, som du ikke ønsker at betale for, selvom du har mange millioner.

Hilsen, Robert

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Indlægget er blevet "top-historie" i dag - en ubetalelig reklameværdi.
Med så meget hype omkring denne tråd/trådstarter/bog, burde der være plads til at
betale kommision til Amino, i form af et Plus-abonnement i en månedstid..... også for en rigmand.

Vi mindes salige Simon Spies: Dårlig omtale er bedre end ingen omtale....  

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Undgå at betale for de ydelser andre må betale for og bliv rig - kan du se det Flemming!

Forfatter:
Jeg er blevet rigelig gul og blå

Hyg dig med din møntsamling i Spanien - Øh Spanien som EU iøvrigt også er ved at samle op økonomisk. Det ser godt ud må man sige! 

Tilmeldt 6. Sep 12
Indlæg ialt: 317
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Så tror jeg også trådstarter har forstået pointen, tak!

Nu synes jeg efterhånden det bliver til "jantetæsk"!

Side 5 ud af 5 (48 indlæg)