Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min bog ændrede en piges liv totalt

Side 4 ud af 5 (48 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Robert Kronberg:

Hej Flemming,

Beklager, men jeg bliver forvirret over slutningen på historien om denne lærerinde fra Rusland.

"Hun blev gift for nylig med en tysk € millionær."

Det er måske den sætning, der har givet med-anledning til en masse debat om din bog om at tjene penge.

Noget andet ville være, hvis hun selv havde lært at tjene penge, og ikke at gifte sig til dem.

Hvis jeg tager fejl i min fortolkning af dit indlæg, så beklager jeg, men uagtet jeg tager fejl eller ikke tager fejl, så er det naturligvis fedt, at du kan få din bog ud over rampen.

Mange hilsener fra Bangkok,

Robert

Hej Robert

Jeg har muligvis ikke udtrykt mig krystalklart og måske derfor den ekstra debat.

Hvis man vil have succes i forretningslivet, kærlighedslivet eller sportslivet skal man selv tro på det. Man skal tro på at ens mål er muligt at nå. Man skal kunne se det for sig og mærke succesen allerede er nået. Man skal også have den nødvendige selvtillid og mod. Alt dette giver min bog en opskrift på - det var det som var budskabet.

Nogen kan synes det er sejere at tjene sine penge selv, andre synes det er ok at gifte sig til dem. For mig drejer det sig om er at man har nået sit mål.

Hvis den lille pige ikke havde læst min bog og forstået de mange budskab, så ville hun stadig være skolelærerinde i Rusland. Jeg kan garantere at hun er særdeles tilfreds med sin nye position.

Hilsener fra Costa del Sol

Flemming Hasselriis

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

ClausKoch:
Er du så også millionær ? 

Ja Claus jeg er millionær og på denne side kan jeg også tilføje det er i Euro.

Det jeg skriver i min bog er egen erfaring; altså ikke teori, men fakta som virker.

 

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej JPSDK

Lad nu være med at generalisere hele Amino på grund af ét enkelt tvivlsomt indlæg.

Forøvrigt er det ikke troværdigt at komme med kritik, når du ikke selv viser hvem du er.

Et billede på profilen og måske eget navn, virker langt mere troværdigt. Hvis man skal holde med dig i dine udtalelser.

Denne tråd er skrevet i kategorien der er ligeglad med janteloven. Det er her folk skriver indlæg, som kan misforstås og måske er der også tvivlsomme indlæg, men læs nogle indlæg fra de andre kategorier, før du generaliserer Amino's brugere.

Venlig hilsen Jens Andersen.

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Sydsjælland
Tilmeldt 17. Jun 13
Indlæg ialt: 240
Fra  Jens Stolt photography Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

www.jensstolt.dk

jps@jensstolt.dk

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jens Andersen:


Lad nu være med at generalisere hele Amino på grund af ét enkelt tvivlsomt indlæg. 

Jeg tror ikke så meget det er det enkelte tvivlsomme indlæg, men snarere det at man ikke kan være kritisk uden at jantelovskortet ALTID trækkes her på Amino. Man har bare at klappe i og klappe i hænderne næsten uanset hvad der tjenes penge på.

Det er vist kun MLM-branchen som ikke er fredet og må jages året rundt  Big Smile

Tilmeldt 6. Sep 12
Indlæg ialt: 317
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Gammelt medlem eller ej, god historie eller ej, røvslikker på Martin Thorborg eller ej, jantetæsker eller ej, så skal ret være ret!

Trådstarters indlæg er amerikansk markedsføring af første karakter og dermed basta! Og det burde Hr. Thorborg vide, da han selv har brugt en del af sin tid i staterne!

Jeg vil ikke blande mig i synspunkerne omkring bogens indhold, men undlade at kalde indlægget af bogen markedsføring - det er helt forkert! Omvendt er det rigtig god markedsføring - om som sagt lige efter amerikansk stil.

Må gamle medlemmer markedsføre sig, så må nye vil også ? Eller er alt gået helt fra forstanden ?

Jeg har dog ingen respekt for, at blot fordi "guruen" poster et indlæg, så følger selv modstandene efter! Badder!

Færdig - god søndag!


Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Man burde vel bare generelt lade vær med at udtale sig - hvis man ikke ved hvad man snakker om Big Smile

Jeg har ikke læst bogen, jeg kommer nok heller ikke til det, men hvis jeg gør - så er det vel fordi jeg finder emnerne i bogen interessant, og så skider jeg højt og helligt på om der er brugt markedsføring eller ej.

Kan godt være trådstarter er millionær, det er der så mange andre der ikke er - men i sidste ende, man bliver vel rig på at vide mere end andre. Den kloge narre den dumme.

Jeg er ret sikker på, at de fleste millionære i verdenen vi har, er kommet til pengene på en eller anden måde, som måske ikke har været helt OK, hvis man kigger tilbage på det.

Jeg syntes da det er fedt at trådstarter har tjent penge i sit liv.

Dem der brokker sig kunne evt. bruge tiden på, at tjene deres millioner Wink

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Tilmeldt 6. Sep 12
Indlæg ialt: 317
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Lukas, du har ganske ret!

Mit indlæg var heller ikke et angreb mod bogen eller markedsføringen - der er jeg ret ligeglad.

Men at man argumentere med, at nogle må fordi de er gamle medlemmer når andre ikke må, når der er lavet et fælles regelsæt, der bliver jeg blot modstander.

Jeg havde aldrig gidet at kommentere indlægget, hvis ikke det var for Thorborgs søforklaring;)

Slut herfra:)


Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Trusted Partner:
Men at man argumentere med, at nogle må fordi de er gamle medlemmer når andre ikke må, når der er lavet et fælles regelsæt, der bliver jeg blot modstander.


Du har misforstået mig.
Min pointe er, at det er dumt at komme ind på et forum og starte med at angribe folk, før man lige kender dem.
Flemming har været Amino medlem i mange år og folk der kommer her ofte, kender ham udmærket.
Derfor skal hans indlæg ses i det lys, at han forventer at de fleste læsere allerede ved hvem han er.

Hvis man ønsker at få noget positivt ud af Amino som nyt medlem, er det det en god ide at starte med at læse lidt indlæg og får en fornemmelse af de folk der er her og de regler og normer vi har. Når det så er gjort, så kan man starte med at hjælpe andre med det man kan og bede om hjælp til de ting man selv har brug for.
Stille og roligt vil man så få en masse nye gode kontakter og en masse viden.
Det er den gode måde at starte som ny Amino eller som ny alle andre steder.

Se det var min pointe.

De bedste hilsner

Martin


 

Tilmeldt 6. Sep 12
Indlæg ialt: 317
Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin, du er også meget dygtig til at markedsføre;)

Jeg har forstået konceptet bag amino - din sang er altid velformuleret, naturligvis til Amino side.

Jeg forstår ligeledes udemærket din pointe med god retorik og opførsel.

Men en fast definition af markedsføring findes vist ikke rigtig, herunder hvornår er "markedsføring" markedsføring på Amino;)

Det var blot det mine indlæg omhandlede på en lidt anderledes måde.

God søndag

Side 4 ud af 5 (48 indlæg)