Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min bog ændrede en piges liv totalt

Side 3 ud af 5 (48 indlæg)
Fra Sydsjælland
Tilmeldt 17. Jun 13
Indlæg ialt: 240
Fra  Jens Stolt photography Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det er et godt råd.

Jeg ser mig lige om i et par dage og holder lav profil, i altfald i denne tråd.

www.jensstolt.dk

jps@jensstolt.dk

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12288
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

JPSDK:

Det er et godt råd.

Jeg ser mig lige om i et par dage og holder lav profil, i altfald i denne tråd.



Det lyder godt.
Jeg forstår udmærket din skepsis og ville selv se rødt hvis jeg ikke vidste bedre.
Igen velkommen til Amino, her må vi gerne rose og være selvfede, når vi og andre har noget at ha' det i :-)

De bedste hilsner

Martin

 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

JPSDK:

Det handler slet ikke om janteloven eller om at fortælle den gode historie.

Eller at man må prale.

Det handler simpelthen om svindel og bedrag, og ulovlig markedsføring, det hører ingen steder hjemme.

Der er ikke nogen god historie i det. Snarere det modsatte, bedrag er smudsigt og det smitter af på folk i nærheden.

Godt, at det ikke er helt så enkelt at dømme nogen "skyldig", som det er i din verden, for så ville det da godt nok være en dybt uretfærdig verden alle vi andre måtte leve i.

Desuden så er det ikke kun i denne råd, du har valgt at forholde dig yderst kritisk, men også i andre tråde; det er bl.a. allerede lykkedes dig at tale nedsættende om mit gamle fag (12 år som professionel tekstforfatter, uddannet på reklamebureau) uden at vide, hvad du skriver om.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Forfatter, 

Teorien om tiltrækningsloven er rigtig spændende, og det er faktisk lidt af en øjenåbner. Jeg har selv læst The Law of Attraction, som jeg fandt utrolig spændende. Man kan virkelig lære at fokusere på det positive og få flere positive ting ind i ens verden. 

Thumps up! Jeg læser din bog!:) 

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

JPSDK:
Jeg vil henholde mig til falsk markedsføring, idet jeg ikke tror produktet er, hvad det fortæller,

Tror? Måske du skulle læse bogen før du beskylder folk for at overtræde loven!

Vil du i øvrigt godt holde op med at skrive herinde, jeg tror du banker din kone, og folk der banker deres kone er ikke velkomne. Kan du se pointen? Man kan ikke bruge "tror" til særligt meget.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin Thorborg:

JPSDK:



Det lyder godt.
Jeg forstår udmærket din skepsis og ville selv se rødt hvis jeg ikke vidste bedre.
Igen velkommen til Amino, her må vi gerne rose og være selvfede, når vi og andre har noget at ha' det i :-)

De bedste hilsner

Martin

Tak for dine indlæg Martin.

Jeg ville bare dele en solstrålehistorie fra det virkelige liv og heldigvis er der mange der kan se det positive i at man kan lære nyt, ændre sig selv og få fremgang også i det personlige liv.

Varme weekend hilsener

Flemming Hasselriis

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Ja Tiltrækningsloven virker og det fandt lærerinden Linesa fra Rusland ud af. Hun brugte loven, hun troede på den og hun turde ændre sig. I næste måned tager hun fra Berlin til Rusland for at tage endelig afsked med sine tidligere lærer kollegaer.

Flemming Hasselriis

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Flemming,

Beklager, men jeg bliver forvirret over slutningen på historien om denne lærerinde fra Rusland.

"Hun blev gift for nylig med en tysk € millionær."

Det er måske den sætning, der har givet med-anledning til en masse debat om din bog om at tjene penge.

Noget andet ville være, hvis hun selv havde lært at tjene penge, og ikke at gifte sig til dem.

Hvis jeg tager fejl i min fortolkning af dit indlæg, så beklager jeg, men uagtet jeg tager fejl eller ikke tager fejl, så er det naturligvis fedt, at du kan få din bog ud over rampen.

Mange hilsener fra Bangkok,

Robert

Forfatter:
Det er en ren Askepot historie hvordan denne fattige forældreløse skolelærerinde fra Midtrusland ændrede sig medens hun oversatte min bog. Hun fik selvtillid og tro på sig selv, hun satte sig ind i min tankegang og til slut tænkte hun som jeg. Hun forstod også at bruge Tiltrækningsloven. Hendes russiske oversættelse bliver rost af alle som læser den.
Hun blev gift for nylig med en tysk € millionær.

Fra Kolding
Tilmeldt 12. May 12
Indlæg ialt: 312
Fra  LabSec - timepris: 200 kr. Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Forfatter:

Flemming Hasselriis

Er du så også millionær ? 

Fra Odense C
Tilmeldt 31. Mar 08
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :

JPSDK:

Det er et godt råd.

Jeg ser mig lige om i et par dage og holder lav profil, i altfald i denne tråd.

Yes

Mobilabonnement og aviser - #retrostil 

Side 3 ud af 5 (48 indlæg)