Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Agent til metal produktion i Indien... alternativt et andet land:-)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 10. Sep 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Jeg skal i gang med produktion af nogle simple metal lysestager og overvejer produktion i Indien.

Jeg har skrevet sammen med et par fabrikker, som mener de kan leverer varen og kvaliteten.

… men jeg er rent ud sagt skidt ved tanken om, at stå ude i havnen ved en container og kvaliteten er helt ved siden af. 

Overvejer nu om jeg ikke skulle få en agent til at hjælpe med at finde den rigtige leverandør, kvalitetssikre og sørge for prototype osv.

Men hvem? Hvordan finder man en person, som er mega tjekket og bare får det hele til at glide?

Kender du en... eller har du nogle gode råd med på vejen?

På forhånd tak:-)

Kh. Charlotte

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. Jun 12
Indlæg ialt: 293
Fra  DanHua Business Solutions ApS Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Charlotte,

Indien kan jeg ikke hjælpe, men hvis du overvejer Kina, så er du velkommen til at kontakte mig. Jeg skal rejse til Kina i august for at besøge forskellige fabrikker. Jeg kan lige så godt tage dit projekt med også. ;-)

Mvh, Anne Zhao

Tilmeldt 28. Jun 13
Indlæg ialt: 33
Fra  BRICpro.com Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi,

Vi hjælper folk igang med produktion I indien. se www.bricpro.com og send mig en privat email paa nichlas@bricpro.com saa ser jeg hvad vi kan gøre for dig. Craft og Metal er en god ide at faa lavet i Inden.

Be bedste hilsner,

Nichlas

Tilmeldt 11. Sep 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 7. Dec 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Charlotte,


jeg fra indisk bor i Danmark. Jeg kan give dig god kvalitet med bedre pris. lad mig det vide og send mig mail for yderligere

 

Kh. Ravi

raviraviamino@gmail.com

Fra Dongguan
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 316
Fra  South China Trading Ltd. Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Charlotte

Vi producerer i øjeblikket maskindele her i Kina for et norsk firma hvor vi agerer underleverandør på nogle af deres mekaniske dele i automatstål, forksellige legeringer af rustfri stål samt drejede dele af messing. Vi arbjeder desuden med med TIG og MIG svejsning.

Jeg ved ikke hvilket product der er du ønsker og om vi kan hjælpe,  men du er meget velkommen til at kontakte os, så kan vi jo altid tage en snak om det.

Mvh

Lars Kristensen

South China Trading Ltd.  Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.

Tilmeldt 9. Nov 13
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Charlotte.

Jeg kan hjælpe dig med produktion i Ukraine, da jeg har kontakter og en agent i landet. Du kan skrive til nadya1804@vefel.dk

Mvh Nadya 

Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Charlotte.

Ved ikke om du har fået løst dit produktions-problem med lysestagerne.

Jeg har gode kontakter ude i Kina og en dansk samarbejdspartner der ude der kan hjælpe med alt fra prøver og produktion til transport.

Hvis det har interesse så lad høre fra dig.

Mvh.

Steen 

Tilmeldt 12. Nov 13
Indlæg ialt: 1
Fra  The healing home.dk Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Charlotte,

Overvej dine kvantiteter i forhold til produktionslandet du vælger.

En agent er meget fornuftigt, men nu har du også mange tilbud her i tråden så send det i udbud, hvor du inkluderer dine kvalitetsspecifikationer. Så kan du sammenligne pris, leadtime, minimum, osv. 

du må gerne kontakte mig ogsåjeg kan godt hjælpe med produktion i Kina og  Indien.

Tilmeldt 8. Jan 14
Indlæg ialt: 3
Fra  Advanced Infrastructure and Environment Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

er lige blevet registeret paa Amino. er bosat i Indien og kan hjaelpe. skriv venligst til lars@advanced-ie.com. 

MVH

Lars Kjelsen

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)