Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny iværksætter søger hjælp vedr. affiliate/hjemmesider

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino, jeg er en 17-årig, ny iværksætter som godt kunne tænke sig at begynde på noget affiliate.
Planen er at lave hjemmesider, skabe trafik og smide nogle reklamer på. Der er dog et lille problem. Jeg har OVERHOVEDET ingen erfaring indenfor hjemmesidesprog osv., og vil helst undgå at begynde at sætte mig for meget ind i det (jeg er selvfølgelig villig til at lære de simple aspekter). Jeg har hørt om og afprøvet adskillige "drag and drop website creation"-sider men synes at alle har et forholdsvist højt prisniveau.

Derfor vil jeg høre jer aminoer: Hvad er den letteste måde at lave en hjemmeside på?
Udover dette: Hvad er den billigste måde at lave en hjemmeside på? 

På forhånd mange tak :-)

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :

angående at lave en hjemmeside kommer jo an på hvordan den skal se ud om. du skal have en programør ind over eller du helst selv vil lave den. kommer an på hvordan du vil have den skal se ud der findes mange gratis hjemmeser. hvor du kan lave din egen hjemmeside. men vil ikke sige det er det man skal gå efter generalt. mange bruger wordpress her inde

Tilmeldt 24. Jun 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 00:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne undgå en programmør, dog vil jeg lave hjemmesider som jeg er tilfreds med og ikke er noget sjusk. Jeg har hørt om wordpress, og synes at det lyder som en god løsning, men er i tvivl om jeg har kompetencerne til det? Kan rigtig godt lide de løsninger hvor man har en "skabelon" som fx. ved mange af "drag and drop"-systemerne. 

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 00:33
Hvor mange stjerner giver du? :

har selv leget lidt med wordpress bare for sjov skyld. det er lidt indviklet men vil sige bruger du tid på det kan du godt finde. frem til skabelonerne så vidt jeg husker skulle der gerne ligge mange der inde, hvis du vil undgå et programør så giv dig tid til wordpress

Fra Århus C
Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 390
Fra  RejseGear Skrevet kl. 00:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

david8223:
Jeg vil gerne undgå en programmør, dog vil jeg lave hjemmesider som jeg er tilfreds med og ikke er noget sjusk. Jeg har hørt om wordpress, og synes at det lyder som en god løsning, men er i tvivl om jeg har kompetencerne til det?

Ligemeget hvilken løsning du vælger, bliver du sgu nødt til at sætte dig ind i sagerne. Du kommer ikke langt i affiliate, hjemmesidehåndtering, cms osv., hvis du blot vil lære de "simple aspekter" 

Jeg sælger også lidt kufferter og rejseudstyr hos RejseGear.dk

Tilmeldt 29. Apr 13
Indlæg ialt: 142
Fra  T.J.N. Marketing Skrevet kl. 05:26
Hvor mange stjerner giver du? :

david8223:
Hvad er den letteste måde at lave en hjemmeside på?

Jeg vil mene det er Wordpress hjemmesiden du skal lave det i, deres plugins er super med SEO og det skal du bruge.

Og hvad angår om lettest så kan det ikke blive lettere nu, hos www.ditwebhotel.dk får du en hjemmeside for kun 5kr, med 1 klik installation. Så skal du bare skrive løs, og indsætte reklamerne selv.

Med tiden så lære du, så hop ud i det, og lær hen af vejen det er mit råd.

Ønsker du en Hjemmeside / Blog / Webshop (Prestashop - Wordpress mm.) ? - Pris 5 kr pr. måned Se her hvordan 

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 481
Skrevet kl. 08:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Altså vi har stadig to pladser tilbage på vores sommertilbud. Du kan læse om tilbudet her: http://www.amino.dk/forums/t/200548.aspx

Hvis du kontakter os over mail: sales@serverfruit.com eller livechat (findes på vores hjemmeside: serverfruit.com), så sætter vi gerne din hjemmeside op idag :-)

/Kasper

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

david8223:
Jeg har hørt om wordpress, og synes at det lyder som en god løsning, men er i tvivl om jeg har kompetencerne til det?

Installer Wordpress og begynd at lege med det. Er du i tvivl om noget, kan du google dig frem og se evt. nogle videoer på youtube.

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

Tilmeldt 24. Jun 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Marcus Forsberg:

david8223:
Jeg vil gerne undgå en programmør, dog vil jeg lave hjemmesider som jeg er tilfreds med og ikke er noget sjusk. Jeg har hørt om wordpress, og synes at det lyder som en god løsning, men er i tvivl om jeg har kompetencerne til det?

Ligemeget hvilken løsning du vælger, bliver du sgu nødt til at sætte dig ind i sagerne. Du kommer ikke langt i affiliate, hjemmesidehåndtering, cms osv., hvis du blot vil lære de "simple aspekter" 

Dette svar hjælper mig desværre  overhovedet ikke og besvarer ikke mit/mine spørgsmål. Aligevel tak for din tid.

Tilmeldt 24. Jun 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

T.J.N. Marketing:

Jeg vil mene det er Wordpress hjemmesiden du skal lave det i, deres plugins er super med SEO og det skal du bruge.

Og hvad angår om lettest så kan det ikke blive lettere nu, hos www.ditwebhotel.dk får du en hjemmeside for kun 5kr, med 1 klik installation. Så skal du bare skrive løs, og indsætte reklamerne selv.

Med tiden så lære du, så hop ud i det, og lær hen af vejen det er mit råd.

Mange tak! :)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)