Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig webshop løsning?!

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Jamen du har da helt ret. Jeg har lavet en shop til en svensk virksomhed der løb op i over 100.000 for dem var det billigt. Jeg har også lavet en shop med responsive design til 3.495,- Så ja, det er meget relativt hvad der er billigt.

Når det er sagt, så er løsninger hvor der betales fast pr. måned meget sjældent billigt på den lange bane. Mange vokser ud af de løsninger - og i stort set alle tilfælde er det ikke open source.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi betaler 189,- om måneden ved http://www.eshopplus.dk/

Oprettelsen tager de vist 600-700 for.

Det gode er:

Det kan tilpasses dine behov.
Det er ikke en stor udbyder der kopiere samme system til alle brugere så små ændringer ikke kan lade sig gøre.
Du kan få betalingssystem direkte i webshoppen igennem Paymill som kan oprettes på få dage, uden årlige udgifter som ex. NETS

Vi har været glade for det i den måned hvor vi har været igang med at bygge vores webshop op, som snart er klar til åbning.
Og de gange der har været problemer eller ændringer har vi kunne få fat i deres support straks uden at vente flere minutter i telefonen


Det kan varmt anbefales

og så er det en fair pris både om måneden men også oprettelse 

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas:
Jamen du har da helt ret. Jeg har lavet en shop til en svensk virksomhed der løb op i over 100.000 for dem var det billigt. Jeg har også lavet en shop med responsive design til 3.495,- Så ja, det er meget relativt hvad der er billigt.

Super Skype-Smile

Thomas:
Når det er sagt, så er løsninger hvor der betales fast pr. måned meget sjældent billigt på den lange bane. Mange vokser ud af de løsninger - og i stort set alle tilfælde er det ikke open source.

Du har nok ret i, at der er en del, der vil voksne ud af de løsninger, som de startede med at have.

God aften.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Lasse Kalkar:

Hvad kan I anbefale af billige webshop løsninger?

Prøv og brug søgefunktionen her på Amino. Der findes rigtig mange tråde om emnet.

Den billigste måde er nok følgende:

1. Webhotel og domæne hos MeeBox eller Unoeuro til ca. 165 kr/året 

2. Installere Magento eller Prestashop

3. Købe tema fra Themeforest til ca. 400 kr

4. Betalingsgateway fra Quickpay til 150 kr pr. måned

5. Indløseraftale med Euroline, så du kan tage mod Visa og Mastercard er gratis 

6. Du er i gang

I alt ét engangsbeløb på ca. 400 kr og ca. 1.965 kr/årligt.

Hvis du er seriøs med din webshop, vil jeg anbefale Magentohotel (1.500 kr/årligt) i stedet for MeeBox eller Unoeuro. Derudover ville jeg bruge ca. 3-4.000 kr på at få en grafiker og programmør til at tilpasse temaet til din webshop.

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas:
Når det er sagt, så er løsninger hvor der betales fast pr. måned meget sjældent billigt på den lange bane. Mange vokser ud af de løsninger - og i stort set alle tilfælde er det ikke open source.

En ting er hvad en given løsning koster i kroner og øre, en anden er hvad løsningen kan generere af omsætning. Jeg giver gerne 650,- for en platform, 150 for betalingsgateway og evt. 138,- for et online regnskabsprogram, hvis det gør at jeg kan tjene flere penge. Shoporamas features udvides konstant, og er udtænkt af e-handlere med det formål at man i sidste ende skal kunne tjene flere penge. Der er med andre ord mange ting som man skal tage med i sine overvejelser. 

Når det er sagt, kan man sagens starte ud med mindre for at se om ens koncept holder - det kender jeg mange der har gjort med succes. Så kan man altid skifte til en god løsning senere hen. 

- Emil

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Blücher:
En ting er hvad en given løsning koster i kroner og øre, en anden er hvad løsningen kan generere af omsætning.


Ja, det er vel stating the obvious ;) Ellers er jeg i hvert fald gået galt  i byen.

Emil Blücher:
Shoporamas features udvides konstant, og er udtænkt af e-handlere med det formål at man i sidste ende skal kunne tjene flere penge. Der er med andre ord mange ting som man skal tage med i sine overvejelser. 


Ja, men det gør andre systemer da også. Der kommer dagligt et hav af plug-ins til f.eks. Magento, som skam også er udtænkt til e-handlere. Og ja, der er da mange ting man skal tage med i sine overvejelser. Og det er vel dybest set bedøvende hvad man vælger, hvis man ikke grundliggende ved hvad der påvirker målgruppen ;)

Jeg vil tillade mig at påstå, at systemer ikke i sig selv skaber omsætning.

Fra Vejle
Tilmeldt 3. Nov 05
Indlæg ialt: 78
Fra  WEST SOFT DEVELOPMENT Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Gammelt indlæg, men vil da lige slå et slag for http://flatpacker.dk

(Ja, jeg har kommerciel interesse i dette, så hvis det er imod nogle forumregler beklager jeg)

Der får du:
- Hosting i professionelt hostingcenter (DIX'en + daglig backup til ekstern lokation)
- Prestashop installeret og opsat (default tema)
- Quickpay aftale er inkl i prisen

Til 399 pr md ekskl moms

Til gengæld må du undvære (eller betale for) support, ekstra teknikerhjælp mm.

Selve systemet kan prøves gratis i 30 dage uden beregning.

ved betaling for et år får du:
- Gratis domænenavn (flytning eller oprettelse)
- 1 times opstartshjælp over telefon, skype, e-mail eller hvad du nu ønsker.
- Unikt webdesign (1 korrektur) opsat for 2995 ekskl moms


Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 269
Fra  NemmeHjemmesider.dk Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du er efter en enkel og billig webshop så skulle tage et kig på NemmeHjemmesider.dk. Her kan du være igang for 102 kr/md incl moms (99 kr i oprettelse). Med i denne pakke får du dit eget domæne en hjemmeside med webshop og du kan modtage betaling enten via email eller paypal.

Ønsker du at modtage betaling via quickpay så er det med i prisen, der løber dog lidt ekstra på da du betaler for quickpay og til nets for at måtte modtage betalinger.

Lige nu får man, helt gratis, hjælp til at sætte det hele op, og har du en butik i forvejen men ønsker at skifte så flytter vi dine produkter over kvit og frit. Der er dog en grænse på maks 300 produkter og ellers så løber der et mindre beløb på.

Mvh

Thomas Vestergaard

www.NemmeHjemmesider.dk

Lav din egen hjemmeside eller webshop med NemmeHjemmesider.dk

Fra Højby
Tilmeldt 27. Dec 10
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

lidt gammel tråd, men betyder billig at det ikke må være gratis?

Tilmeldt 31. Oct 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Michael Maardt:

lidt gammel tråd, men betyder billig at det ikke må være gratis?



Hej Michael.

Vil du ikke sende mig en mail på mikkel.loeber@hotmail.dk?
Er interesseret i at høre mere 😊
Side 2 ud af 3 (23 indlæg)