Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import/eksport af mælkepulver til Kina

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 10. Jan 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 04:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej LD

Ved ikke om du stadig er interesseret , men jeg er ofte i Kina, og er her nu.

Vi har også gang i mælkepulver, hvis du er interesseret kan du kontakte mig på reffe2@live.dk

Mvh

Henrik

Tilmeldt 15. Apr 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 02:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg vil gerne samarbejde og vil høre nærmere om projektet.

Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 05:50
Hvor mange stjerner giver du? :

gammel tråd efter hånden.. men er der ikke noget med ! man ikke må expoterer ubegrænset mælkepulver ud af Danmark / Europa ?

mener der er kvoter som skal overholdes, ellers har jeg da sovet i timen, da jeg bor i Hong Kong og ingen problemer har med at impoterer (få det ind her)

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Tilmeldt 5. Jul 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg er landmand fra Danmark, der producerer 300.000 - 400.000 kilo gedemælk pr. år, og spekulerer meget i, at starte med at lave mælkepulver. Jeg mangler et anlæg, der kan produksere tørmælk - og efterfølgende også interreserede købere, til mælkepulver lavet af gedemælk. Du er meget velkommen til at skrive en mail til mig på følgende emailadresse: info@eselund.dk

Jeg håber at vi hører fra dig!

Med Venlig Hilsen                                                                                                         Øselund

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12653
Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Øselund:
der producerer 300.000 - 400.000 kilo gedemælk pr. år, og spekulerer meget i, at starte med at lave mælkepulver. Jeg mangler et anlæg, der kan produksere tørmælk -

Jeg tvivler på at du finder nogle anlæg til mælkepulver produktion, der er rentable ved sådan meget lille mælkemængde.  Et alternativt kunne måske være frysetørret mælk som ikke kræver så store investeringer.  Men undre mig lidt over hvem din kundegruppe skulle være, for hvad skulle fordelen være ved gedemælkspulver? har det nogle specielle egenskaber? Mener at f.eks hestemælk kan tåles af mælkeallergikere.

 

 

Fra værløse
Tilmeldt 30. Oct 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Martin

det er godt råd, kan vi chat på wechat lyqdk15

li

Tilmeldt 13. Jan 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 06:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej LD

mit navn er Ole Baguio Laursen,jeg er MMA atlet og er kendt inden for min brance,er baade europamester,verdensmester og andet

https://www.google.com.hk/?gws_rd=cr,ssl#newwindow=1&safe=strict&q=ole+laursen+

jeg kaemper nu paa det stoerste show i kina som main event og jeg leder efter en sponsor,,showet vil komme ud til hele kina via all stoerre websites,tv,blade og andet ,wechat er en kaempe platform for dem

du kan adde mig paa wechat som APLUS1 

vh Ole

http://www.mmaviking.com/event/ole-laursen-at-the-art-of-war-fc/

Tilmeldt 24. Jan 18
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Undskyld jeg lige hiver denne tråd frem. Jeg vil høre om du er kommet videre med din mælkepulverproduktion?? Jeg er meget interesseret i at aftage, men skal naturligvis har fundet ud af, om der er kvoter og restriktioner osv. Jeg har allerede købere i Kina.

Jeg håber at høre fra dig.

Vh

Tilmeldt 27. Jan 18
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 03:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej LD.

Kan se det er et gammel indlæg. Men jeg prøver alligevel.

Jeg er kasper. ejer af royal farm.

Vi producerer dansk økologisk mælkepulver. i sød og skummet .

Hvis det stadig har interesse, er du meget velkommen til at skrive til mig på Info@royalfarm.dk

Ellers kan du adde mig på wechat: royalfarmdenmark

Vi er iøjeblikket i kina / Chengdu hvor vi arbejder på at komme i de kinesiske supermarkeder.

Du er meget velkommen til at kontakte mig, da vi altid leder efter agenter.

på forhånd tak,

Kasper

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)