Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import/eksport af mælkepulver til Kina

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 22. Jun 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg er dansk kineser der i pt. arbejder som sourcing manager for et dansk firma. Bor i pt. i Nanjing.

 Min kone som er kineser har en online butik hvor hun sælger mælkepulver, vitaminer og diverse øvrige produkter fra DK/EU. Hun har efterhånden fået en udmærkede kundebase og får ordre dagligt. Men lige nu foregår det stadig sådan at jeg køber produkterne online, leveret til DK, herefter bliver de sendt til Kina som ikke er en effektiv proces og specielt ikke hvis vores lille forretning skal voksen.

Jeg kiggede lidt rundt på nettet og fandt flere indlægAmino.dk og det så ud som om at der er flere der virkede interesseret i denne forretning. Derfor vil jeg lige høre om folk stadig er interesseret? Jeg har nemlig tænkt mig at gå direkte til the source og importere mælkepulver til Kina og har brug for en samarbejdspartner der har kendskab til import/export mellem Kina og DK. Lige nu omsætter vores lille forretning omkring 20000-30000 per måned vi vil gerne være meget større end dette. Det vigtigste er, at det produkt vi sælger, har ikke en officiel distributør i Kina endnu og har faktisk en rigtig god efterspørgsel i Kina. Specielt efter de store hollandske, tyske og engelske mærker har sat begrænsning på privat indkøb. Jeg har også nogle investorer der er klar på at smide nogen penge i denne forretning, nu mangler vi bare en der har styr på import og eksport og evt. har kendskab til producenter i Norden.

 Det var så en meget kort introduktion. Beklager hvis indlægget er lidt svært at læse, har ikke skrevet dansk i meget lang tid… :P