Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger virksomheder til pilot projek med iFeedback.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Åbyhøj
Tilmeldt 27. Jun 08
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer

Vi har gennem det seneste års tid udviklet på http://www.ifeedback.dk - Et whitelabel kampagne platform, der hjælper dig med at indsamle information fra kunder/gæster/publikum og lign.

Vi har lavet forskellige pilot projekter med god success og søger lidt bredere nu, for at finde ud af hvor vores produkt har størst potentiale.

iFeedback er bygget op om kampagner, der designes efter virksomhedens behov, så det fremstår som virksomhedens egen platform. Vi giver kort sagt dig mulighed for at brande din virksomhed i en kort kampagne.

Tanken med produktet er at man laver korte kampagner, der primært skal åbnes på smartphones. Designsne laves så de både passer på mobilen og på desktop.

Ved at gå på på eksempel side:

http://www.wsy.dk/produkter/ifeedback-whitelabel-surveys.html?id=87

kan du prøve at se nogle af de forslag vi selv er kommet med.

Hvad har vi prøvet?

Vi har gennem de sidste 2 sæsoner kørt pilot projekt sammen med en håndboldklub, hvor vi har stået for kåring af kampens spiller og publikums konkurrencer under kampene. Alt foregår på smartphones og derfor eksponeres publikum for rich content = brand værdi.

Vi har foretaget enkeltstående events for en større dansk ejendomsmæglerkæde, hvor vi udsendte spørgeskemaer til besøgende gennem vores platform med stor success. Rigtig gode responsrater osv.

Vi har en løbende kampagne med et teambuilding/personlig udviklings kursus hus, som udsender til de folk der deltager. rigtig god, specielt kommentarer til forbedringer.

Spørgeskemaer til efter afslutning af Guidede ture til Sculpture by the sea (i aarhus)

...og hvad kan jeg bruge den data jeg opsamler til?

Man kan spørge om man efterfølgende må kontakte folk, høre om de gerne vil signes op i et nyhedsbrev, og generelt lære sine kunder bedre at kende. Vores kartotek understøtter export af responenter der opfylder bestemte krav. Dette kunne være "er kvinde" eller har svaret "JA" til at de må kontaktes igen.

Hvordan aktiveres responenten?

Vores system understøtter flere måder.

* Manuel indtastning af tlf nr/email

* API kald (Dvs du har en service der kalder automatisk når en bestemt person skal modtage kampagnen)

* Kartotek import. Du opbygger et kartotek med grupper, egenskaber og attributter. Herfra kan du vælge folk der opfylder bestemte krav.

Du kan selvfølgelig også få respondenten til selv at engagere sig, enten via en

*signup formular

*QR kode

* et link de kan aflæse.

Hvad søger vi?

Vi søger virksomheder med stor kundestrøm, dvs der er mange igennem, uden at kontakten er særlig stor efterfølgende. Virksomheder som f.eks restauranter, frisører, massører og lign. er rigtig oplagte, men det kunne også være læger der opererer på patienter, som udsender et spørgeskema så han/hun kan følge op på om såret heler eller lign.

Det kunne også være du er skolelærer og kunne tænke dig at prøve at indarbejde afstemninger via smartphones ind i undervisning eller lign.

Det kunne også være at du havde en butik, en oplevelses virksomhed eller andet, hvor du ønsker at høre hvad dine kunder mener om din service, produkt eller lign.

Hvad gør vi ikke

Vi er ikke en analyse virksomhed. Vi kan godt hjælpe dig med at stille spørgsmål, men tanken er at du selv skal stille spørgsmålene og selv kan udtrække svar du har behov for.

Hvad koster det?

I pilot projektets periode er det gratis for dig at få designet en template der matcher jeres website, med det forbehold at vi selvfølgelig ikke smider 100 timer efter det ;)

Hvis du vælger at udsende dine kampagner over SMS, giver vi dig en pris på 12 øre pr. sms ex moms. Dette vil således være den eneste udgift. Udsender du via email er det gratis, men da vores bedste resultater har været over sms, anbefaler vi selvfølgelig sms. 

Jeg har ikke skrevet så detaljeret i forhold til de udtræk og rapporterings værktøjer du kan bruge for at analysere på data. Disse kan du læse om på hjemmesiden.

Lyder dette interessant for dig vil jeg meget gerne høre fra dig.

Vær opmærksom på at vi er en mindre virksomhed, kan vi muligvis ikke tage alle ind på en gang, da vi ønsker at gøre os nogle flere erfaringer. Vi ønsker dog at komme igennem alle, men vil alligevel forbeholde os retten til at vurdere om din virksomhedsprofil passer det vi søger.

Kontakt

Privat besked, eller på telefon 61 777 662

Venlig hilsen

Wel Rachid

Fra Åbyhøj
Tilmeldt 27. Jun 08
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du spørgsmål er du velkommen til at skrive her så alle kan få svar :)

Vil du gerne være med foretrækker jeg dialogen på mail eller telefon
:)

Fra Åbyhøj
Tilmeldt 27. Jun 08
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal siges at vi understøtter muligheden for at lave en betalingsvæg, som kræver at respondenten betaler inden vedkommende kommer videre. Det kunne f.eks være ved at vedkommende skal bekræfte en bestilling eller lign.

Jeg har lavet et eksemepl på dette med Epay

Se her: http://smsvalg.dk/phjm/5a3e46

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)