Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

er der stadig salg i de små varer.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Sep 05
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Her inde på Amino var der et indlæg der hed: jeg har et godt tilbud til dig.

Det har næsten 200 indlæg med folk der beder om at få tilsendt et katalog.

Er der stadig salg i den slags kræmmermarkeds ting.

Altså småting som kan sælges forholdsvist billigt.

Gider kræmmere at købe disse ting? eller importere de selv?

Er der andre der gerne vil købe sådanne ting? 

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Du kan jo starte med at kigge dig omkring, og se hvor mange "små ting" der findes lige omkring dig.

Jeg tror dog stadig at der er et stort marked, da de mange markedet og små boder jo stadig stortrives Danmark over. Mht. om de selv importerer, tror jeg kun det er meget få som springer ud i dette, da der oftest skal rimelig store indkøb til.

Men i bund og grund er det vel som med alt andet, har du det rigtige produkt, skal der nok være købere.

// Jesper Skov

 

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jo klart, at du skal sælge flere varer for at lave en god fortjeneste, end hvis du sælger de store varer...

Men jeg er lidt i tvivl om, hvordan du kan være i tvivl om, at småting stadig kan sælges... ?!
Hvilke småting taler du om ?... toiletpapir, mælk, tandbørster, tandpasta, sæbe etc,... alle ting jeg betegner som småting og som går til og skal købes på ny ...

Eller taler du om gadgets... små ubrugelige genstande der skaber 15 minutters sjov på kontoret... ?!

Tilmeldt 26. Sep 05
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg taler mest om varer til kræmmermarkedet. altså blinkende ting, og oppustelige ting, små nips genstande.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)