Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rettigheder for danske attraktioner/seværdigheder

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jun 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg går med en idé om at starte en portal for (danske) attraktioner, således at man (som dansker eller turist) meget hurtigt kan få et overblik over, hvad der findes af attraktioner og seværdigheder, i et specifikt/nærliggende område.
Egentlig kan man godt sige at det lidt er en konkurrent til VisitDenmark - Dog vil mit koncept basere sig mere på gennemskuelighed og bruger-bedømmelser/vurderinger. I første omgang er konceptet kun tiltænkt attraktioner og serværdigheder. På sigt kan der så blive tale om evt. udvidelser med nye tiltag såsom restauranter, parker og hvad der nu ellers kan være interessant at opleve.

Mit spørgsmål lyder så; tror i overhovedet at det er muligt at konkurrere mod VisitDenmark - 'The official tourism site of Denmark' ?

Og hvordan skal jeg forholde mig til rettigheder, ift. at bruge billeder, (måske) tekster, åbningstider, kommende events, på de forskellige attraktioner som jeg nu ønsker at 'reklamere' for? Skal firmaerne (attraktionerne) give samtykke på at vi må bruge nogle af deres informationer?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)