Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyuddannet shippingassistent... Startløn? er der evt. måder at freelance rådgive indenfor transport & logistik?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. May 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er lidt "off topic" men jeg er tæt på, at være nyuddannet shippingassistent. Jeg har bare ingen ide om hvor jeg kan forvente at min startløn vil være, når jeg nu bliver uddannet - hvis jeg fortsat får et job i min virksomhed. Er der nogen der ved noget om, hvor min startløn bør ligge?

En anden ting. Har i erfaringer eller kender måder at jeg kan sælge rådgivning etc. indenfor logistik og transport? som freelancer.

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Rocko88:
Er der nogen der ved noget om, hvor min startløn bør ligge?

Hej,

På ug.dk kan man se de gennemsnitlige lønniveauer i forskellige erhvervspositioner. En nyuddannet shippingassistent har en gennemsnitlig indtægt pr. måned på DKK 27.339. Dette tal er fra 2011 og er inklusiv pension, tillæg, værdi af personalegoder mv. Til info er der stor spredning i lønnen inden for shipping. Se evt. mere her! 

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Afhænger virkelig meget af dine kompetencer - men mellem 25.000 og 35.000 var normen for min årgang :-)

Mht. salg af rådgivning, så er det bare at komme igang som konsulent. Der findes mange i branchen - nogle mere kompetente end andre. Der findes folk, der tilbyder fakturakontrol, indfortoldning, indkøb af fragter osv osv.

Så spørgsmålet er vel nærmere, hvad du kan tilbyde? :-) 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)