Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hornskov Vindberg Inkasso - hvordan er de?

Side 6 ud af 8 (71 indlæg)
Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Leif

De har også prøvet, at ville "bøffe" mig. Men vi har jo talt noget sammen.

Derfor bad jeg om ALT på skrift, så jeg kunne gennemlæse det. Det er aldrig kommet!.

Kan se nu, at jeg gjorde det rigtige, VÆRE PÅ VAGT.

Systemet i Danmark er utroligt. De store må godt true med bål og brand. Gør vi små det mod vores kunder, så bliver der et h....... hus.

Mvh "Thorkild" (som du kalder mig) eller

Johnny

Tilmeldt 16. Jan 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Torkild (Johnny) Ja, jeg var desværre ikke så klog som dig så jeg måtte hoste op med 2 x 2450,- + moms selv om jeg havde sagt om, desværre ikke pr anbefalet brev, og det betød så at de aldrig havde fået hverken min personlige opsigelse eller den skriftlige pr mail.

Ja,ja selv en gammel hund kan lære af sine fejltagelser :o)

Leif

Fra Dragør
Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 442
Fra  MD VVS Skrevet kl. 08:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hornskov.

Det er ganske enkelt noget sludder du fyrer af der. Mit bedste bud er, at du sidder alt for langt væk fra de folk der skal køre din butik, og derfor ikke aner hvad der sker omkring dig.

Der er ingen tvist i den konkrete sag. I har simpelthen ikke kunne få pengene ind. Derfor har jeg to muligheder.

1. Jeg kan lukke sagen hos jer og betale jer de 1.100,- i ellers ville have afkrævet kunden

2. Jeg kan betale jer 1.400 for at i tager den i fogedretten.

Jeg synes i er for dyre til fogedretten (Selvom, at din kundeservicemedarbejder gentagende gange og meget hårdnakket påstår, at i IKKE tjener penge på det og alle 1.400 er til fogedretten...hun har ovenikøbet dokumentation på det....vi venter stadig på den dokumentation i øvrigt)

Jeg kan derfor nu KUN vælge at betale jer 1.100 for at lukke sagen. Jeg kan selvfølgelig også vælge at sætte den i bero, men når jeg nu selv har kørt sagen i fogedretten (For 500 i øvrigt) vil jeg jo alligevel være nødt til at lukke den og betale jer 1.100.

Men Jakob har ganske ret. Det handler overhovedet ikke om HVAD i koster. Det handler om halve og hele løgne og småsandheder og dårlig stil hele vejen igennem.

Jeg får ikke en skid ud af, at ringe til jer....den løsning har vi prøvet så mange gange, at jeg slet ikke kan tælle. Man får noget nyt sludder at vide hver gang...gerne med en sidebemærkning om, at systemet ikke virker.

HornskovVindberg Inkasso:
Den køre videre med mindre du selv går ind og lukker den eller vi af andre grunde er nød til at lukke sagen af andre grunde.

Du må da meget gerne forklare mig, hvilke grunde i har, til at lukke en helt alm. sag, hvor min kunde stadig skylder mig 900,-. Vi kunne sagtens få den åbnet. Jeres svar var meget konkret da vi ringede for at spørge til lukningen "Vil i da gerne have den åbnet igen"...øh ja...kunden skylder jo stadig mig penge, selvom at i har fået jeres.

Du kan bare forklare sådan helt generelt, hvilke grunde der kan være.

MD VVS

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 08:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Natasha:
Det er ganske enkelt noget sludder du fyrer af der. Mit bedste bud er, at du sidder alt for langt væk fra de folk der skal køre din butik, og derfor ikke aner hvad der sker omkring dig.

Wink

Jeg kender ikke firmaet HV som inkasso samarbejdspartner.

Men jeg kender deres telefonsælgere Wink

Og de er møg irritende og ringer regelmæssigt, selvom om jeg oplyser hver gang at jeg ikke ønsker at blive kontaktet, ej hellere være kunde i et sådant inkassofirma.No

Mit bedste råd klar det selv på www.domstol.dk eller ret henvendelse til en advokat der kører inkassosagerWink

Fra Dragør
Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 442
Fra  MD VVS Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi kører dem skam selv nu, men det kunne jo have været rart at kunne slippe for det. Men det kan jeg godt se ikke er en mulighed.

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 1129
Fra  SANKT PETRI ADVOKATER Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror hovedproblemet er mangel på gennemsigtighed.

- og igen husk jeg er inhabil fordi jeg står bag www.neminkasso.dk

Men når det er sagt: og dette er sådan set ikke møntet på H&V: Jeg ved ikke noget værre end uigennemskuelige vilkår. Uigennemskuelige vilkår har kun et formål, at sørge for, at du som kunde ikke får et tilstrækkeligt ordentligt beslutningsgrundlag, før du beslutter dig.

Hvad angår os selv: folk kan fravælge os fordi de synes det er for dyrt, men de skal i hvert fald ikke fravælge os fordi de ikke forstår, hvilken aftale de indgår.  

I øvrigt er der ingen af de andre "store" inkassospillere på markedet med gratis inkasso, der er et hak bedre end andre. Det synes jo som om de alle sammen har skrevet deres vilkår af efter hinanden... Måske for at spare advokat...

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 1129
Fra  SANKT PETRI ADVOKATER Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

H&V: Jeg fik vist ikke svar på dette:

".....

Mit regneeksempel. Hvad er egentlig forkert?

Hvis jeg giver dig en sag på 10.001 til inkasso, og du kører den til inkasso, så følger det af DINE VILKÅR og dermed den aftale jeg har indgået med dig, at jeg har 3 valg, når vi konstaterer at skyldner ikke betaler og gør indsigelse EFTER inkassobrevets fremsendelse - lad os sige han HEREFTER BARE HELT STUPIDT siger "jeg vil ikke betale" OG LAD OS LÆGGE TIL GRUND AT HAN IKKE HAR SAGT DET FØR:

A) Enten må jeg acceptere, at sagen ligger og samler støv hos dig, hvorefter sagen forældes efter 3 år. (Debitor har gjort indsigelse og sagt "jeg vil ikke betale" - jeg går ud fra du herefter opgiver din "jagt" da det er formålsløst)

Konklusion: Min sag har været gratis, men jeg har tabt kr. 10.001..

B) Eller jeg må acceptere at du anlægger sag mod skyldner og dette koster 15.000. Jeg forudsætter at du vinder sagen, da indsigelsen "jeg vil ikke betale" trods alt er uden indhold, og jeg forudsætter at skyldner så betaler:

Konklusion: Jeg får ca. 750 kr. ud af dette valg.... Er det forkert? 

C) Eller -hvis jeg selv vil anlægge sagen for at spare de 15.000 til jer - så skal jeg betaler dig de 310 i fast kompensationskrav, inkassogebyret på 100 kr. + de 3 rykkergebyrer på i alt 300 kr + de af dig tillagte inkassoomkostninger på 1.450.

Konklusion: for at undgå kun at få 750 kr. ud af at lade dig køre min inkassosag, må jeg nu betale dig ca. 2.000 kr. for herefter selv at få lov til at anlægge sagen.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 16. Sep 14
Indlæg ialt: 92
Fra  Nyt Skøde Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren Vasegaard Andreasen:
vedrørende inkasso så er der i dag ingen grund til at betale årlige gebyrer til et inkassofirma. Der er mange der ikke tager noget grundgebyr, og som gør det mindst lige så billigt.

Korrekt. Både at afkræve et årligt gebyr, samt de pålagte inkassoomkostninger forekommer mig en anelse grådigt.

Tilmeldt 29. Dec 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 07:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan af de mange kommentarer se, at HV ikke har ændret sig meget de sidste år.

De tager ikke hensyn til indsigelser, ej heller til omkostninger, der kritikløst bliver

ændret til "gæld".  Formaster man sig til at ringe dem op, bliver man på det groveste

afvist med besked på at sende et brev...... og breve svarer de så ikke på.

"Fremragende" firma.....

 

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 1129
Fra  SANKT PETRI ADVOKATER Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 6 ud af 8 (71 indlæg)