Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stinke dårlig service - og jeg har noget software til salg....

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har prøvet noget lignende fra EasyShopping.dk, som jeg undrer mig meget over. Jeg havde i forvejen købt to Samsung fladskærms tv'er og vendte nu tilbage efter et surround anlæg.En uge efter det er bestilt, får jeg så en mail om at den godt nok er i restordre både hos dem og deres leverandør men at jeg omkostningsfrit kan annullere ordren (andet skulle også være underligt).

Jeg svarer tilbage på mailen, at det da var ærgeligt men om han så ikke kan anbefale mig noget andet i stedet.

Deres svar: "Jeg bekræfter hermed at annulleret din ordre."

Det er sgu da en åndsvag måde at smide et super hot lead ud på. Jeg har allerede købt en del større ting ved dem og lagt bestilling på et surround anlæg, så de ved at det er en seriøst interesseret køber. Men dem om det, de må have for mange penge.

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 08:13
Hvor mange stjerner giver du? :

  Hej Hanne,

Det har jeg. Så hvis du er interesseret i den kan vi godt finde ud af en god pris.

Jeg sender dig en email, så vi kan tage detaljerne dér.

Jeg har ikke oplevet problemer med lyden i Pinnacle?

/Jesper

 

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)