Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få fjernet dine skadelige links! 25% Rabat til Aminoer

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 15. Sep 11
Indlæg ialt: 166
Fra  SEO Nørden Tandblegning 365 Skrevet kl. 23:01 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tom Jensen:
Gennemgår I helt automatisk de links I selv har lavet gennem tiden (også fra din nye samarbejdspartner i Kenya)? 

Ja det gør vi, men det skal i samme ombæring siges, at jeg ikke er stødt på nogle af vores egne eller andre .dk blandt de helt giftige links, det er primært links fra udlandet, som bliver vurderet til decideret skadelige. Det kan både være fra kinesiske sites, men oftere er det faktisk .com sites, der laver problemer.

Partner - KH-Online.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Indlæg ialt: 655
Fra  Dropshipbase.dk Skrevet kl. 23:14 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Teoretisk kunne der jo sagtens være en del af Jeres sider der var ramt. 

Lidt off Topic, har du en direkte linje til Lars, da hans mailadresse de seneste mdr. har været ramt af akut hukommelsestab ;-)

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 23:19 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Før man investerer i jeres tilbud, hvordan vurderer man så, om man rent faktisk får noget for pengene? Jeg mener, hvad nu hvis jeg rent faktisk ikke har nogle skadelige links? I teorien kan I jo bare fortælle mig, at I har fjernet nogle, også selvom der ikke var nogle? Ikke for at mistænkeliggøre jeres tilbud, jeg er ganske enkelt bare nysgerrig.

Det kan sagtens være, at jeg ikke har den fornødne viden eller ikke har været opmærksom nok. I så fald, så undskylder jeg.

Mvh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København Ø
Tilmeldt 15. Sep 11
Indlæg ialt: 166
Fra  SEO Nørden Tandblegning 365 Skrevet kl. 23:39 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Volt & Volume:

Før man investerer i jeres tilbud, hvordan vurderer man så, om man rent faktisk får noget for pengene? Jeg mener, hvad nu hvis jeg rent faktisk ikke har nogle skadelige links? I teorien kan I jo bare fortælle mig, at I har fjernet nogle, også selvom der ikke var nogle? Ikke for at mistænkeliggøre jeres tilbud, jeg er ganske enkelt bare nysgerrig.

Det kan sagtens være, at jeg ikke har den fornødne viden eller ikke har været opmærksom nok. I så fald, så undskylder jeg.

Hej Thomas

Det syntes jeg faktisk er et meget godt spørgsmål. Og ja det er meget svært at vurdere på forhånd om det kan betale sig. Jeg tror, at det er smartest at betragte vores tilbud som en art diagnose af din side med en medfølgende 'kur' til hvordan situationen skal håndteres.

Der er dog alligevel et par parametre, der kan trække både den ene og den anden vej.

1) Er dit site nyt?

Så er denne pakke sandsynligvis irrelevant, medmindre du har begivet dig ud i shady linkbuilding.

2) Er du blevet ramt af pingvinerne?

Disse opdateringer er rettet mod backlinkprofiler, og derfor hvis du er blevet ramt af disse opdateringer, så er der en højere risiko for at du har nogle links, der skal fornægtes!

3) Er du blevet ramt af negativ SEO?

I så fald er det en rigtig god ide, at få lavet denne pakke.

Hvad så med resten? Ja det er jo lidt gråzone, men hvis jeg lige skulle komme op med et par intuitive tal, så vil jeg mene at sites, der har været på banen i 2 år plus med over 300 backlinks højst sandsynligt har et eller andet, der ikke ser godt ud. Men som sagt ikke noget jeg kan garantere. Du kan få et lille overblik over din backlinkprofil her hos ahrefs.com

Mvh

Laust

Partner - KH-Online.dk

Fra København Ø
Tilmeldt 15. Sep 11
Indlæg ialt: 166
Fra  SEO Nørden Tandblegning 365 Skrevet kl. 23:49 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Volt & Volume:
I teorien kan I jo bare fortælle mig, at I har fjernet nogle, også selvom der ikke var nogle?

Ovenstående missede jeg lige at svare på.

Nej det kan vi faktisk ikke for det foregår således, at vi sender en text fil, der er parat til at blive disavowed, inklusiv en step by step manual til hvordan de skal fjernes. Regner med at når I har den i hænderne, så tager det omkring 2 minutter at udføre denne process. Men I hvert fald så er det jer, der har adgang til at disavowe jeres links, så det er ikke muligt for os at fortælle jer en røver på den måde. Hvor mange links der bliver fjernet vil du altid selv kunne se!

Partner - KH-Online.dk

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 00:03 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg synes faktisk at det er en god service som Laust kommer med her til folket. Især hvis i har fået advarsler fra Google med unaturlige links. Det er ikke svært at spotte dårlige links for det trænede øje, derfor det er nemt for Laust.

Held og lykke med det Laust. Jeg høre gerne fra tests omkring lige dette :-) Yes

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 00:07 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Laust Kehlet:

Volt & Volume:
I teorien kan I jo bare fortælle mig, at I har fjernet nogle, også selvom der ikke var nogle?

Ovenstående missede jeg lige at svare på.

Nej det kan vi faktisk ikke for det foregår således, at vi sender en text fil, der er parat til at blive disavowed, inklusiv en step by step manual til hvordan de skal fjernes. Regner med at når I har den i hænderne, så tager det omkring 2 minutter at udføre denne process. Men I hvert fald så er det jer, der har adgang til at disavowe jeres links, så det er ikke muligt for os at fortælle jer en røver på den måde. Hvor mange links der bliver fjernet vil du altid selv kunne se!

Ok, fint nok. Godt med en uddybning. Mit website er meget nyt (volt-and-volume.com), men jeg spurgte også mest ind til det, fordi det bestemt ville være en interessant service på længere sigt. God vind!

Mvh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København Ø
Tilmeldt 15. Sep 11
Indlæg ialt: 166
Fra  SEO Nørden Tandblegning 365 Skrevet kl. 00:24 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

@Thomas

Ja det er en lidt interessant mulighed. Mht. din side, så vil jeg give dig helt ret: Denne service er ikke relevant for den side (endnu) :-)

@Internexus

Tak for de pæne ord, og ja jeg skal nok holde jer opdateret på, hvordan det går. Det er dog ikke sikkert, at dem der benytter denne service vil melde på banen i denne sammenhæng, da det kan være et ret ømtåleligt område!

Partner - KH-Online.dk

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 490
Skrevet kl. 00:42 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Laust

Super fint tilbud du har :-)

Hvad er dine oplevelser med, at benytte disavow, da der er utrolig mange meninger om værktøjet overhovedet virker?

Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside?  -  https://prestawise.dk

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 02:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hehe sjovt et lavpris produkt, for at rette op på fejl fra lavpris SEO. Big Smile 

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)