Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vandpibecafe med alkohol

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Jan 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 06:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ny Vandpibebar i Kbh "Midtown"

Hej allesammen :)
Tænkte lidt det kunne være stedet hvor jeg kunne introducere jer for min nye bar jeg har åbnet i København, så kom endelig og besøg mig :) 

Café Midtown Bar - Nørre voldgade 46, 1358 Kbh k 
Midtown kan blandt andet tilbyde eget nyrenoverede rygerum hvor der er mulighed for at ryge vandpibe, få lækre drinks, og se sport på storskærm for dem som er til det!

Café Midtown Bar

Er du i området omkring Nørreport st. og Ørstedsparken bør du smutte en sviptur forbi vores hyggelige café som har plads til alle, det ligger ca. 100 meter fra Nørreport St. i hjertet af København.

I løbet af dagen holder caféen helt afslappet stemning med en god vandpibe, og en varm kop kaffe og hvad der dertil ønskes. men så snart aftenen nærmer sig, forvandler denne lille hyggelige perle sig til et rigtig varmt sted som hurtigt fyldes med fest og farver. I baren får man hurtigt øje på den erfarne bartender som altid står klar til at lave et mix af de velkendte cocktails og drinks.

Dette er også stedet der kan erstatte hjemmehyggen med fodbold kampe på storskærm og fad bamser. Hertil kan der varmt anbefales en ekstra oplevelse at tage med hjem, ved at nyde en 3.5 liters fadølstårn direkte fra bordet. Så er stemningen sat. Denne hyggelige stemningen der hurtigt tager fat, bliver yderligere forkælet af de dejlige varme omgivelser af ægte gammel dansk hygge. Sæt jer til rette ved langbordene og nyd aften med hvad i ønsker der skal hører til.

Café Midtown Bar sørger også for hyggen ude foran, hvor der er sat op til at nyde en kølig fadøl på gaden eller få lidt maksimal nydelse af en god vandpibe serveret i solens stråler. Der kan forventes at  by Browse to Save" id="_GPLITA_1" href="http://www.hot.dk/Message?hot=1&cmd=60&id=627261#" in_rurl="http://i.trkjmp.com/click?v=REs6MjgxMDM6MTQ1Mjptw7hkZTo0MzgwMDhiYzg3YjY0MDQ5NDBlY2U0NGQ2MDZiZTc5Nzp6LTEwNjMtMTUyMjQ6d3d3LmhvdC5kazoyMTMzMzo0OGIwZmVmZjRiNmM0NmEyYWY1OGZjMjljZTFkZTg5NQ">møde alle typer mennesker på denne hyggelige café, unge som gamle. Som giver et godt mix af stemningen og hyggen.

Der er åbent alle ugens dage fra kl. 14:00 - hvor maden og cafe stemningen er i højsædet. Senere på ugen, når der står Fredag og Lørdag på ugens dage, bliver stedet lukket ned kl 04:00 om natten.

Dette er et sted du enten kan nyde den ene drink/øl inden i går videre ud og oplever resten af nattelivet, eller bliv hængende og nyd hele aftenen her. Der er altid lagt op til en god fest hver weekend.

Til dagligt fungerer stedet som Café, men så snart mørket er ved at ligge sig bliver det forvandlet til en lækker og fræk cocktail bar, med fine tilbud.

Kom forbi og få en forfriskning i form af kaffe,cocktails, øl, te m.m., eller få stillet sulten med Nachos,kager,muffins m.m. :)

Vi er også på fac*book så tjek os ud her :) https://www.facebook.com/CafeMidtownBar/info

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)