Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det der med linkbuilding ...

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke for klog i forvejen og nå jeg nu læser som en rasende på alt hvad der har med SEO m.m. at gøre, svulmer hypofysen op og blokerer efter ganske få timer.

Jeg er langt fra færdig med at læse om linkbuilding og affiliates, men trods alt det jeg har konsumeret, er jeg stadig i tvivl.

I gamle dage (for 5 år siden) var det almindeligt at have en menupunkt på sin hjemmeside der hed "Links" og her kunne man så liste det man gerne ville berige andre med. Jeg formoder at det blev indexeret af Google og hjalp lidt på rankingen, men der går sikkert ikke længere, kan jeg forestille mig, eller ...?

Jeg laver gerne lister med links, endda masser af links, men de skal i givet fald have en sekundær placering. Formålet vil udelukkende være at fodre Google - ikke vore kunder.

Jeg vil ikke have vores shop plastret med reklamer. Undtagelsen kan være et par firmaer, som vil deler segment med.

Er der forskel på søgemaskinegevinsten på en logo-annonce på forsiden og så links der blot er skrevet med tekst på en side i niveau 2?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)