Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kundereklamation - Hvad ville du gøre ??

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået en reklamation på en palle sodavand, som jeg solgte en kunde d. 14 januar 2013.

Det første jeg hører fra kunden, er idag, hvor han skriver at der har været store problemer.

"Allerede ved modtagelse, var en kasse sodavand sprunget. Siden da er 14 kasser sprunget. Det har været et kæmpe arbejde at rydde op efter dette, og jeg vil bede dig overveje at refundere prisen på de sprungne kasser"

Jeg tænker selv det er lidt underligt, at jeg intet har hørt omkring problemer før nu - snart 5 mdr. efter modtagelse.

Ligeledes at "en kasse" er sprunget...  Det er dåsesodavand, og det virker meget mærkeligt at 24 dåser i lige nøjagtig en ramme springer - og derefter i yderligere 14 rammer.

Jeg ved ærlig talt ikke hvad jeg skal synes om denne henvendelse.

PS. Alle reklamationsmuligheder overfor min leverandør og fragtmanden er for længst overskredet.

 

Tilmeldt 18. Mar 10
Indlæg ialt: 455
Fra  Cicoor Host & Saas ApS Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Laugesen:
Allerede ved modtagelse

I alle de forretningsbetingelser jeg har set står at man straks skal reklamere når man har opdaget en fejl ved en vare. Dette har han helt åbenbart IKKE gjort i dette tilfælde. Hvad siger dine forretningsbetingelser om reklamation?

Desuden må han kunne dokumentere at kasserne reelt er sprunget.

Jeg ville ikke have noget problem med refundere kasserne hvis de reelt var sprunget, men det lugter langt væk af at din kunde forsøger at snyde sig til uberettiget at få refunderet nogle kasser sodavand.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

I dette tilfælde ville jeg nok bare påpege det ærgerlige i at han reagerer så sent, og afvise reklamationen.

Alternativt ville jeg overveje at bede ham returnere de sprungne dåser, bare så vi er helt enige om at de rent faktisk er sprunget, og så kreditere dem.

Men udgangspunktet ville helt klart være en afvisning, når reklamationen kommer så sent.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar begge to :)

I mine betingelser står der nogenlunde det som altid står

; Reklamationsret

Hvis du mener du har modtaget en vare
som ikke er som forventet, eller er behæftet med fejl, bedes du kontakte os på
tel. 25 614 614, eller mail, jesper@sliknet.dk  hurtigst muligt efter
modtagelse. Har vi leveret en vare behæftet med fejl, refunderer vi det fulde
beløb. Vi vil evt. bede dig returnere den fejlbehæftede vare til os, og
refunderer naturligvis også dine forsendelsesomkostninger. "

I udgangspunktet vil jeg jo altid erstatte, hvis jeg har leveret " noget skidt" - men her er det så længe siden + de sagtens kan være sprunget, hvis han f.eks har ladet dem stå ude i frost eller lignende..

Nyd det gode vejr :)

 


 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)