Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

opstart af webshop :)

Side 1 ud af 4 (40 indlæg)
Fra randers
Tilmeldt 2. Jun 13
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa Smile

har en drøm om at prøve at ha min egen web shop med børnetøj eller evt tøj til piger (xs-xl) er der nogen der kan hjælpe mig med at fortælle hvad jeg skal gøre som det første? hvordan jeg i det hele taget får jeg start på webshoppen :) nogen der har nogen gode ideer til leverandøre? har prøvet at tag kontakt og venter pt svar fra en. jeg er helt på bar bund så kan godt bruge så meget hjælp som muligt :)

 

mvh lisette andersen

Fra Græsted
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 254
Fra  NordQ Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

Du skal have fundet et sted du vil have din webshop (jeg bruger selv Dandomain) Og så skal du have et betalingsystyem hos feks Nets/Teller.

Varerne er du jo godt igang med og så skal du finde ud af hvordan du vil markedsføre dig. Jeg har en facebookside men synes ikke den giver noget.

Google er helt klart vejen frem og der kan du både arbejde med SEO og købe dig til Adwordskampagner.

Spørg endelig hvis du har yderligere spørgsmål til det jeg skriver :)

Salg af legetøj, børnebøger, børnetilbehør og meget mere på www.NordQ.dk

Fra randers
Tilmeldt 2. Jun 13
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

man venter vel med at oprette en webshop før man har sine kontakter iorden ik?? :)

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lisette

Du skal selvfølgelig have nogle leverandører af tøjer, her kan du forsøge at Google dig frem :-)

Derudover skal du selvfølgelig også have bygget en webshop, du kan forholdsvist nemt finde en udvikler ved at benytte en service som Amino freelancer

- Alexander Larsen

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville da lige give dig et par råd med på vejen, da jeg igennem en årerække har udarbejdet webshops, men også være på den anden side af skrivebordet og drevet shops.

Du skal naturligvis have dine leverandøraftaler på plads og gøre dig tanker om du kan få aftale med såkaldt dropshipping, hvor varen sendes direkte fra leverandøren - eller om du ønsker selv at have lager. Det afhænger naturligvis både af det praktiske mht plads men også likviditet - hvor meget vil du evt. binde i et lager.

Når du har dine aftaler på plads, hvilket ikke burde være svært indenfor det område, så skal du i gang med en shop. Og der er MANGE muligheder. DanDomain er en af dem - der skal du blot være klar over, at du kommer til at betale månedligt for drift af shoppen. Det ligger mellem 300 - x-antal tusinde pr. måned. Ellers er der mange gode tilbud på shops her på Amino - også fra undertegnede :)

Det vigtigste er, at der er forståelse for dine kunder - det visuelle i din shop har jo noget at sige. Du skal ramme din målgruppe, for konkurrencen er benhård indenfor "fashion" - men jeg tror du har fat i noget rigtigt, med din valg af målgruppe. Det er rigtig godt at lave en niche-shop, hvor dine kunder ved, at hos dig kan de bare få "varen".

Hvis du vil læse lidt omkring vores tanker, så tag evt. et kig på "I gang med e-handel"

Du skal have held og lykke med projektet - det lyder spændende.

Fra randers
Tilmeldt 2. Jun 13
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

hej thomas :)

hvad ville du anbefale til mig da jeg er rimelig ny inden for alt det her :O) og så jeg kan være rimelig sikker i det jeg gør? er der mulig for din hjælp så man evt kunne få det op at stå?? :)

 

mvh lisette

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lisette,
du skal være velkommen til at skrive til mig på mail@wuuzuu.com - hvis du har behov for hjælp :)

Med venlig hilsen
Thomas

Fra randers
Tilmeldt 2. Jun 13
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

hej igen

perfekt gør jeg når jeg har modtaget en leverandør hehe :)

 

mvh lisette

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 481
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

En ting du skal være opmærksom på er om du i virkeligheden har lyst til at køre på et lukket system, eller et mere åbent et. Med lukkede systemer mener jeg f.eks. DanDomain, da de stiller softwaren til rådighed, men du kan ikke selv få lov at pille eller få adgang til dine data.

Det vil sige hvis du senere vil flytte til et andet shop system skal du hen og oprette alle varerne igen.

Omvendt kræver et åbent system en smule mere set-up, men det er der mange der kan hjælpe dig med herinde - vi hjælper gerne med at få gang i en shop på vores hosting.

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Fra randers
Tilmeldt 2. Jun 13
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa :)

jeg vil nok gerne at det er mig selv der står 100 % for det meste. så man selv kan ændre ting i ny og næ. det er jo min webshop, så vil jeg osse indgå i den 100 %.

:)

mvh lisette

Side 1 ud af 4 (40 indlæg)