Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg gang i min webshop

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 69
Fra  Borlund massage & kostvejlednng Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer
Har I forslag til hvordan jeg får gang i min webshop?
Den har været online i 14 dage nu uden salg...
Jeg har brug for kontruktiv kritik.. Hvis det er fordi der er noget galt med den, om den er kedelig eller andet.

Helle

Tilbyder forskellige former for massage, både fysiurgisk og wellness - Borlund Massage

Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 69
Fra  Borlund massage & kostvejlednng Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Det kræver måske lige i kan kaste et blik på den her er adressen:
Shop.borlundmassage.dk

Tilbyder forskellige former for massage, både fysiurgisk og wellness - Borlund Massage

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Først vil jeg sige at jeg synes det er flot hjemmeside.

Vedr. manglede kunder/salg kunne det være at du mangler at komme ind på Google (Google er din ven :) )

Det kan gøres via SEO optimering, så du kan komme på side 1 på dine keywords/hovedord, der hvor alle dine kunder er.

SEO kan købes for penge og tager tid. Man kan også selv gå i gang med det, men vil tror det er ret svær selv at stå for.

 

Søg efter SEO på Google og der kommer forslag i alle prisklasser, alt efter dine ønsker/behov.

 

Håber det er til lidt hjælp :)

Venlig hilsen

Henrik Pedersen
Hpcare

Fra Aalborg
Tilmeldt 5. Mar 13
Indlæg ialt: 104
Fra  www.letswork.dk Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Når potentielle kunder kommer ind på den side, tager det ikke 2 sekunder for dem at bedømme om de vil købe ved dig eller ikke. Jeg troede det var en webshop, men da jeg kom derind virkede det til at være et ssted hvor jeg kunne bestille tider til en massage. Jeg klikkede på produkter men der kunne jeg ikke købe noget. så til sidst fandt jeg ''webshop''. Jeg tror det er fordi den er for godt gemt, altså selve shoppen.

Mvh

www.letswork.dk - Bringing brains to business!

Fra Ringsted
Tilmeldt 15. Nov 06
Indlæg ialt: 297
Fra  Lampeguru.dk Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

borlund massage:
Den har været online i 14 dage nu uden salg...

Hej Helle

Jeg må altså være ærlig at sige, at det nok er de færreste webshops der lige smider sig på nettet og så strømmer ordrene bare ind..
Du SKAL være tålmodig, læs dig til hvis du SELV kan gøre mere og bedre for shoppen (SEO, altså søgemaskineoptimering)

Vent med at købe dig til alt muligt, før du har mere styr på shoppen og "how-to-do" :-) 

Lamper til enhver smag - Nu over 2000 lamper! LampeGuru.dk

Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 69
Fra  Borlund massage & kostvejlednng Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej
Ja du er nok gået ind på min hjemmeside. Shoppen er på shop.borlundmassage.dk
Ja måske den er for godt gemt... Uhm, det har jeg ikke tænkt på- så tak for svar

Tilbyder forskellige former for massage, både fysiurgisk og wellness - Borlund Massage

Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 69
Fra  Borlund massage & kostvejlednng Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej
Ja tålmodighed skal der nok mere af og så SEO- må jeg også få gjort noget ved... Tak for svar

Tilbyder forskellige former for massage, både fysiurgisk og wellness - Borlund Massage

Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 69
Fra  Borlund massage & kostvejlednng Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for de pæne ord om shoppen, rart lige at høre fra andre at den er pæn nok... Ja jeg må bruge Google.
Jeg har prøvet at promovere på min fb- side, men det har ikke givet noget. Så Google og tålmodighed :-)
Tak for svar

Tilbyder forskellige former for massage, både fysiurgisk og wellness - Borlund Massage

Fra København
Tilmeldt 27. Feb 10
Indlæg ialt: 84
Fra  Jensen og Jensen Marketing ApS Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du prøvet AdWords ??

Jensen og Jensen Marketing - fokus på AdWords optimering.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

borlund massage:
Tak for de pæne ord om shoppen, rart lige at høre fra andre at den er pæn nok... Ja jeg må bruge Google.
Jeg har prøvet at promovere på min fb- side, men det har ikke givet noget. Så Google og tålmodighed :-)
Tak for svar

Hej Gitte

Jeg så da et sponsoreret opslag for din facebookside, hvilket resulterede i en tidsbestilling :-). Angående webshoppen, så er der en del ting du kan arbejde med. Umiddelbart vil jeg i første omgang stoppe al annoncering, og rette fokus på at få optimeret din salgsplatform. Her er lidt input:

1) Installation af Google Analytics e.lign. med opsætning af ehandelssporing, så du har et fuldt overblik over trafikkilder, salg m.m. 

2) Du bør have din kategoristruktur synlig på forsiden af shoppen. 

3) Produkttekster. Jeg har ikke forstand på det du sælger, og jeg er heller ikke i målgruppen. Men en linie tekst til et gourmetprodukt er ikke holdbart.

4) Synliggør din fragtpriser.

Ud over det så er der i mine øjne en række usability-fejl. Eksempelvis på bestillingsiden vælger du at gemme "Gå til levering" knappen langt ned i højre hjørne, med grå baggrund. Den er nem at overse.

På fragtsiden skal jeg som forbruger tage stilling til en masse i.f.b med forsendelse; størrelse og vægt på pakke o.s.v 

 


Jeg har jo nok en fornemmelse af hvor meget det vil fylde, men kan ikke med sikkerhed sige det. Du har overført PostDanmark betingelser og priser direkte, og det mener jeg altså ikke holder i praksis :-).

I min optik må det være step 1, hvorefter du bør fokusere på at øge trafikken fra relevante trafikkilder.

Dbh. Casper

 

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)