Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Freelance grafiker/webdesigner søges!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 13
Indlæg ialt: 10
Fra  pixelmonkeydk Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Som beskrevet ovenover søger jeg en freelance webdesigner. Vi vedkommende som vi søger, er en person som kan tænke ud af boksen mht. design. Og en person som arbejde selvstændigt, og udarbejde et flot design på en deadline fra os.

 

Vi har Pt. En webdesigner tilknyttet, men vi har valgt at stoppe samarbejdet med personen. Da han ikke kan overholde vores tidsrammer og vi skal rykke for designet hele tiden. Og det går jo ud over os andre som ligger navn til virksomheden. Så derfor har vi følgende krav til vedkommende.

 

-          Fleksibel og overholder deadlines

-          Har flair for webdesigns.

-          Har mod på at tænke ud af boksen mht. design.

-          Design af evt. webshops og mobildesigns

-          Udarbejde en identitet til kunde (ikke første priotet!)

-          Evt. App designs (Vil komme med tiden, men ikke noget aktuelt endnu!)

 

Om os:

Vi er en lille freelance virksomhed bestående af to udviklere 1 x frontend udvikler (undertegnet) og 1 x backend udvikler. Vores sider består pt. Af Wordpress som cms. Men planen er at vi gerne med tiden vil udvikle vores egne CMS. Hvilket du også vil indgå i  hvis du lyster dette. Pt. Er virksomheden kun freelance, da vi har fuldtids arbejde ved siden. Men vi har én drøm om at kunne leve af dette med tiden. Vi Går meget op i vores deadlines, da vi bruger fritiden på det ved siden af vores jobs :) 

 

Jeg håber der er nogle som evt. vil indgå et samarbejde med os. Skulle du være interesseret skal du være velkommen til at sende mig en mail med referencer på jacob@pixelmonkey.dk og så tager vi den derfra :)

 

 

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Et godt tip er, at bruge Amino Freelancer til at søge efter grafikere og/eller webdesignere. Der er mange freelancere tilknyttet med de rette kompetencer og du vil hurtigt få gode bud på dine opgaver.

Du kan lave et opslag her.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)