Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor bestiller folk deres SSL certifikater?

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 343
Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer Smile

Har set en masse steder, hvor man kan bestille SSL-certifikat.

Har hosting hos Meebox, men deres SSL certifikater er dyre i forhold til alternativerne. 

Har fundet noget der hedder BilligSSL.dk - er det noget nogen kan anbefale?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu er mine briller nok temmelig farvede, men jeg synes da at vores priser på SSL-certifikater er ganske okay? Husk at prisen bl.a. også inkluderer opsætning - noget der ikke er lige til, hvis man ikke har prøvet det et par gange før. :-)

God aften!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrick - Meebox:
Nu er mine briller nok temmelig farvede, men jeg synes da at vores priser på SSL-certifikater er ganske okay? Husk at prisen bl.a. også inkluderer opsætning - noget der ikke er lige til, hvis man ikke har prøvet det et par gange før. :-)

199 kr. er der også en god pris for samme produkt, men jeg troede opsætning kostede 300 kr.???

Fra jeres prisliste:

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har hørt et sted at der er temmelig mange der køber fra www.BilligSSL.dk - jeg er nok også lidt farvet, da det er vores butik :) 

Vi sælger også andre typer end det listet på siden, men vi erfarer at det ene certifikat som vi sælger for en flad 100-mand inkl. moms, det er det som de fleste er på jagt efter :) 

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 481
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså hvis du bare skal have certifikatet uden installationshjælp (du kan godt gøre det fra cPanel selv, og det er egentlig ikke så svært når man bare lige husker på at have styr på nøglen, certifikat forespørgslen, og det certifikat du får) så kan man få det billigere adskillige steder.

Selv sælger vi de basale SSL certifikater for 75 kr. for et år. Og der kan vi også godt hjælpe med opsætningen.

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 343
Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Frands:
Vi sælger også andre typer end det listet på siden, men vi erfarer at det ene certifikat som vi sælger for en flad 100-mand inkl. moms, det er det som de fleste er på jagt efter :)

Hej Frands :)

Hjælper I også med opsætning, hvis der er behov for det? Regner med at finde en guide eller tutorial, men rart, hvis man kan få lidt backup. Jeg skal lave ca. 10-12 webshops. Ellers må jeg vælge den kære "Serverfruit" som tilbyder sin hjælp til opsætning Smile

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

STRS:

Frands:
Vi sælger også andre typer end det listet på siden, men vi erfarer at det ene certifikat som vi sælger for en flad 100-mand inkl. moms, det er det som de fleste er på jagt efter :)

Hej Frands :)

Hjælper I også med opsætning, hvis der er behov for det? Regner med at finde en guide eller tutorial, men rart, hvis man kan få lidt backup. Jeg skal lave ca. 10-12 webshops. Ellers må jeg vælge den kære "Serverfruit" som tilbyder sin hjælp til opsætning Smile

Hvilket operativsystem og hvilken serversoftware kører du med? 

Kender du til kravene for brug af SSL certifikater - f.eks. at du skal have een IP adresse per SSL certifikat? 

Jeg tillader mig lige, inden nogen fortæller om SNI, at oplyse at det er useriøst at bruge SNI i produktion da det ikke er supporteret bredt nok endnu til at være produktionsklar.

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 343
Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Frands:

Jeg tillader mig lige, inden nogen fortæller om SNI, at oplyse at det er useriøst at bruge SNI i produktion da det ikke er supporteret bredt nok endnu til at være produktionsklar.

Alt er hosted hos Meebox. Og ja >1 webhotel + 1 dedikeret ip + 1 SSL certifikat< pr. webshop

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

STRS:
Alt er hosted hos Meebox. Og ja >1 webhotel + 1 dedikeret ip + 1 SSL certifikat< pr. webshop. 

Jeg har hånden på hjertet aldrig installeret et SSL certifikat på en løsning fra Meebox, så jeg ved ikke om der findes et fint kontrolpanel til at gøre det eller hvordan det fungerer hos dem. 

Hvis det kan gøres i dit kontrolpanel så kan jeg dog ikke forestille mig det er særlig problematisk :) 

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)