Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brochurer, nyhedsbreve og tekster...

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

susanne dencker:

Faldt lige over dette site og denne debat. Måske kan I hjælpe mig. 

Jeg kunne da tænke mig at få et bud på et godt og billigt trykkeri. Jeg har bl.a. et produktmagasin, jeg skal have trykt. Og det skal saft susemig se godt ud. Ingen selvlysende hudfarver og mærkeligt neonlys der

Gode hilsner

Susanne Dencker - www.dencker.info

 



Nu hænger pris jo som regel sammen med kvalitet, så godt og billigt finder du nok ikke, hvis du mener billigt i stil med lasertryk mm.

Men jeg har kun gode erfaringer med www.mediamouse.dk (kbh) som også er her på amino, og www.Schweitzer.dk som ligger her i Vejle.
Fra Aalborg, Nordjylland
Tilmeldt 9. Aug 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Susanne

 Prøv at ringe til Lasse Jørgensen fra arden+kommunik tlf. 96 35 77 70
- de kan levere varen - og til n fornuftig pris. Tjek evt. http://www.ardenkommunik.dk/ inden du ringer.

/Christian/

Tilmeldt 23. Aug 07
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak Christian og Martin

Jeg har fået et eventyrligt godt tilbud hos et foretagende, der hedder www.discountprint.dk. Jeg har sågar fået et eksemplar af et magasin tilsendt, som de har produceret. Det er der bestemt ikke noget galt med. Jeg arbejder normalt med trykkerier, der koster en del mere at snakke med. Men det er denne produktion ganske enkelt ikke til. Er der nogen, der kender discountprint.dk?

Gode hilsner

Susanne Dencker – www.dencker.info

 

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender ikke det pågældende firma så jeg skal ikke kunne sige om det er ordenligt det de laver.

Jeg er bare allerede skræmt væk når jeg ser deres firmanavn - Jeg kender lasertryk, som nok er den største dicount trykker i Danmark, og de kan virkelig leverer en super kvalitet en gang i mellem. Så det at du har fået tilsendt et katalog hvor der virkelig er blevet kræset for detaljerne og lavet lækkert betyder ikke at de laver tingene super lækkert hver gang.

Det er netop på den måde jeg blandt andet har oplevet www.lasertryk.dk, nogle gange kan man være rigtig heldig og få leveret noget god kvalitet til ingen penge, og andre gange er man uheldig og kan smide hele lortet ud.

Den risiko ville jeg ikke turde at tage når det er et katalog der virkelig skal være lækkert.

Tilmeldt 23. Aug 07
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Tak for råddet. Det vil jeg lytte til.

Gode hilsner

susanne - www.dencker.info

Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Tag et kig på www.widevision.dk - eksperter til store og små kunder. Kontakt Jeppe og hils fra mig. :)

Tekstforfatning kan jeg ydermere også assistere med. 

søger ligesindede i Sønderjylland

Fra KBH
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 241
Fra  CityCallCenter ApS Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Klaus.

Hvis du vil have virkelig professionelle nyhedsbreve, vil jeg anbefale www.ebrev.info. Vi bruger dem selv og vi roser gang på gang kæmpe roser fra kunder og samarbejdspartnere for vores super cool nyhedsmails.

Priserne er absolut spiselige.

De bedste hilsner,
Pouline

Fra Billund
Tilmeldt 31. Aug 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Klaus

Jeg har gode erfaringer med www.refshoj.dk. De spænder bredt og har fokus på, hvad der har værdi for dine kunder.

/KFK

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Aug 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi er en grafisk tegnestue som elsker godt håndværk og enkle løsninger som virker! Specialerne er kreativitet, billedbehandling, omhu og humoristisk sans. Briefer du os på en opgave, vender vi tilbage med en løsning som er realistisk – og et bredt netværk i den grafiske branche sikre at vi kan trække på netop de kompetencer din opgave kræver, hvis det skulle blive nødvendigt! ZUCCEZ Rendsburggade 6, st 9000 Aalborg Telefon 70 23 71 31 zuccez@zuccez.dk www.zuccez.dk
Side 2 ud af 2 (19 indlæg)