Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvad koster et likviditetsbudgettet

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Nogle der ved, hvad det ca. vil koste at få lavet et likviditetsbudgettet af en revisor? og hvilken oplysninger man skal finde frem?

 

Venlig hilsen
Henrik Pedersen

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46444
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

start selv vil jeg sige. Du skal jo først og fremmest ha et driftsbudget - alle indtægter og udgifter måned for måned

så er der jo nogen af dine udgifter som kan høre til ex en leverance du har fået i Maj, men som du først skal betale til Juni - der har du så at likviditeten kommer ind, udgiften i maj - likviditeten i Juni

Samme med dine kunder, faktureres måske i Maj men betaler i Juni, og igen en forskydning - momsen - er ikke en del af dit driftsresultat, så der se du ikke noget i driftsbudgettet - MEN isolerer du momsen, så kan du ud fra din drift vide, at der på en række driftsomkostninger kommer en købsmoms og ud af dit salg kommer en salgsmoms, og den momsforskel er jo penge du hver måned får ind, men måske først betaler en gang i kvartalet - i likviditet

start med et godt driftsbudget og så likviditet og så behøver det ikke være så dyrt at få hjælp med resten, men en pris er umulig for nogen at gi uden at kende meget mere

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra 8620 Kjellerup
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 249
Fra  Skægkær Grillen Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har selv lige fået bud på at få lavet et likviditetsbudget via www.agera.dk hvor prisen svinger ret meget, alt efter hvem man får tilbuddet fra.

Priserne jeg har fået, for opsætning af drifts og likviditetsbudget, svinger fra 1800-5000kr + moms (de billigste skal jeg dog sende dem alle tallene, og så sætter de dem bare op i et fint skema)

Tilmeldt 24. May 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er i fast job som revisor, og vil mene at det ikke behøves at koste så meget. Jeg vil gerne lave dig et likviditets + driftsbudget til en fornuftig pris. Dog skal jeg selvfølgelig have nogle tal, regninger, eller oplysninger at arbejde ud fra. 

Hvis du kontakter mig, kan vi tage en snak og få dine forventninger på plads - så laver jeg dig nogle budgetter meget hurtigt (: 

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Oct 12
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

Jeg hjælper dig gerne med et likviditetbudget og skal nok finde en konkurrencedygtig pris.

Læs evt. mere om mit firma: www.ØkonomiEksperten.dk

Mvh

Ulrik Rasmussen

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)