Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hacker søges

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Caracas
Tilmeldt 4. Jul 12
Indlæg ialt: 131
Fra  ImportSolution ImportSolutions office : ICON III 858 Sukhumvit soi 55 10110 BKK Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 30. Apr 13
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Fernantastico, du har helt ret i jeg ikke har anvendt den service hos fiverr.

Fint nok du får en rapport, men hvis du som udvikler gerne vil vide hvordan get/ post kaldene er lavet eller har spørgsmål fordi du ikke lige er sikkerheds guru så er der nok ikke meget hjælp og hente ! 

Jeg vil da også gerne tage 5$ for at starte et hvilket som helst scanningsprogram, indtaste URL og tryk på start og derefter lave en eksport af rapporten ! 

Sorry men tror ikke vi bliver enige her ! Hvis man alligevel kigger på halvfærdige løsninger ang. sikkerhed så kan man lige så godt lade være ! 

Og endnu en gang ! Den service du linker til tester kun hjemmesiden, hvad med serveren som siden er hosted på ? Hvad med firewall og 3 part komponenter ?

Fra København SV
Tilmeldt 24. Jul 12
Indlæg ialt: 116
Fra  Mediaflex ApS Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas,

Jeg ville gerne sende dig en PB, men tror du har slået det fra? 

Tilmeldt 11. Dec 12
Indlæg ialt: 408
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

coderz:
HELT ærlig det er lige nøjagtige useriøse kommentar ala ovenstående som får mit pis i kog, og som blandt andet bidrager til at Amino er kendt som stedet med en masse unge skole drenge ! 

hov du glemte de gamle indebrændte iværksættere Smile 

coderz:
2. At få en person fra fiverr til at lave en test fra 25-30 kr. - Så er du sgu naiv hvis du tror der er kvalitet bag ved - Disse test tager normalt 2-3 dage til en timeløn 900-1300 kr.
nu er det ikke alt på fiverr der kan købes for en femmer og der er masser af steder i verden hvor de levere et bedre stykke arbejde til en 10 del af hvad det koster i danmark, det er ikke noget folk kan lide at høre men det er desvære den barske virkelighed så bortset fra SEO til danske sider er der nok ikke mange ting i denne branche der ikke kan betale sig at få lavet i udlandet.

Tilmeldt 23. Aug 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 04:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Meget gerne her til en snap konto ska bare vide hvem personen af da han truer mig betaler envær pris

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Elias_10:
Meget gerne her til en snap konto ska bare vide hvem personen af da han truer mig betaler envær pris

Kontakt Snapchat i stedet, de kan måske hjælpe. Når det så er sagt, så lav et nyt opslag i stedet. Det giver en bedre chance for, at du faktisk får noget hjælp. At hijacke en tråd er dårlig stil.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 23. Aug 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hjælp mig første gang jeg er inde her snap vil kun hjælpe vis staten, loven kontakter dem

Fra Vejle
Tilmeldt 20. Nov 11
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har brugt 36.000 kr. på at få testet vores firma hosting, hos en stor dansk virksomhed. Rapporten jeg fik var virkelig flot med en masse fine beskrivelser. Men alt i alt var mit websted meget sikkert og fint i følge deres rapport.

Jeg var så til et sikkerheds erfa, hvor der var én hacker der fortalte en masse om deres arbejdsmetoder. Jeg fik ham overtalt til at finde en der ville teste vores hosting og give mig en rapport tilbage. 2 dage efter modtog jeg 6 linjer på et stykke papir. Der stod blot 2 porte jeg skulle lukke for, samt nogle ting jeg skulle overveje at aktiver på min firewall eller måske bytte min firewall til noget der ikke var Cisco.

Derudover gav han mig mit nye password til min firewall. :=) (dette kostede mig 1000 kr. og jeg følger mit mere guidet af 6 linjer end en rapport på 97 sider.

Min rapport på 97 sider har jeg så set hos flere andre i min erfa gruppe, og rapporterne er næsten ens.

Dette har givet mig en holdningsændring, selvom jeg er sikker på at ikke alle kommer nem om ved det.

Tilmeldt 1. Dec 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan jeg på nogle måde komme i kontakt med dig? Søger desperat en hacker ://

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Søgerhackere:

Kan jeg på nogle måde komme i kontakt med dig? Søger desperat en hacker ://

Det du spørger om hjælp til er kriminelt!

Tag dig sammen!

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)