Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

amino nede? ....igen?....

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 344
Fra  Angstekspert Kim Liljehult Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kalder du mig irriteret, så har du ret!

Kalder du mig sur, så har du lid ret!

Kan du ikke li eller tåle sure opstød, så er det nu du skal videre....

Jeg er PIS træt af at amino kører langsomt i perioder! Nu er jeg logget på via app'en da jeg ikke kan komme på amino via en browser.

Jeg er PIS træt af at betale til en service, hvor brugerfladen er hjemmesiden, og så er der de her alvorlige problemer!

Gider ikke høre på undskyldninger, få det så fixet.

Kimse

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46429
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke så ophidset da det ikke er min business - men ja den hang totalt mellem 22:30 og ca 23:45 og det er lidt surt, hvis man sidder og brænder med et svar Jeg tror de er meget opmærksomme på det og kunne de fixe det HER OG NU gjorde de det

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Holstebro
Tilmeldt 23. May 10
Indlæg ialt: 247
Fra  Gamer mule Skrevet kl. 03:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes personligt at du burde tage og hisse dig ned. Aminos nedetider har i mange år været rigtig få og har siden endelig været nede har de gjort et kanon stykke arbejde med at få siden op igen. Du finder ikke et bedre produkt til de penge du har lagt på bordet, og har du ikke allerede fået dine penge igen mindst fem gange, føler jeg ikke at bruger produktet til dets fulde potentiale alligevel. Tænk lidt over hvad det er du skriver. Ærligt ville jeg sku hellere slå et hul i væggen end at få mig selv til at lyde uprofessionel, på en side som indeholder så mange kloge og indflydelsesrige personer, og ikke mindst potentielle fremtidige kunder.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 04:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Når man tager i betragtning at Amino har meldt ud at de har problemer og knokler for at løse dem så syntes jeg faktisk det er ganske pæne tal.

Desuden så afhænger din forretning jo ikke af at du kan være på amino _nu_nu_nu_ ... ta' det roligt og giv dig til at arbejde istedet, så kan du altid hænge ud på Amino bagefter - eller imorgen :-)

(Tallene er målt over 1 månede, jeg har ikke noget med Amino's drift at gøre - jeg interesserer mig bare nok for det til at sætte en overvågning op)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46429
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

helt enig Mikkel - jeg synes heller ikke det er så alvorligt når de er nede - og generelt er det også blevet hurtigere. Måske det tilmed som igår aftes var nede grundet "service" så det er til at leve med,

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)