Prestashop kurv virker ikke i Internet Explorer
Fra Viby J
Tilmeldt 16. Jul 11
Det var en slem een at opdage lige før siden skal åbnes. Med IE og valg af et produkt og derefter klik på Tilføj til kurv bliver intet lagt i kurven. Animationen kan ses. I alle andre browsere virker det som det skal.
Jeg har fået en bekendt til at teste, han finde rsamme problem. Er der andre der lige kan teste.
http://7d.dk/shop-new/rent-vand/3-brita-marella-cool-filterkande.html
Jeg kunne tænke mig det er noget Ajax skript komplikation for IE. Har googlet længe, ingen har samme problem, ser det ud til.
Jeg har skiftet til default tema, og samme problem her.
Svar
Tilmeldt 23. May 08
Min fejl - var havnet på jeres gamle/nuværende shop. Jeg tør ikke sige, hvor fejlen ligger.
Svar
Tilmeldt 14. Feb 12
Søren Velling
Skrevet
15-05-2013 kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hvilken version af prestashop kører du?
Svar
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Jeg ved det næsten lyder som "prøv at genstarte computeren" - men dette har rent faktisk virket på flere shops: Prøv at deaktivere java kurv under indstillinger, tøm cache, og slå Ajax kurv til igen. Virker det?
Svar
Fra Viby J
Tilmeldt 16. Jul 11
Godt at se man har venner...
Jeg kører sidste nye 1.5.4.1
Jeg havde fuldstændig samme problem med Wordpress , da jeg prøvede at opgradere til højere end wp-e-commerce 3.8.7.1.
Endnu mere mærkeligt er, at jeg kan køre localhost uden problem, og andre prestashops virker. Og hvorfor kan andre heller ikke lægge noget i kurven???
Min egen cache og cookies er selvfølgelig slettede.
Base URI er "/shop-new/" og det er da korrekt.
Svar
Fra Viby J
Tilmeldt 16. Jul 11
Tak for tippet. Men det er også andre der ikke kan købe noget i min shop. Hvis du har IE, gider du lige prøve også?
Svar
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
HeHe Jørgen - ikke din egen cache - Presta's cache.
Du finder den under cache/smarty/cache og cache/smarty/compile - slet alt i disse mapper - undtagen index.php
Jeg har lige testet i IE - og kurven virker heller ikke hos mig.
P.S.: og jeg mente selvfølgelig Ajax kurv i mit tidligere indlæg . Ikke java kurv! :-P
Svar
Fra Viby J
Tilmeldt 16. Jul 11
Tak igen. Men nu er jeg jo blevet klog af skade, så jeg har slået alt fra der bare lugter lidt af cache, også Force compilation er slået til.
Det er et mysterie.
Jeg overvejer om det har noget med hostingen at gøre. Jeg er på Unoeuro, og der er Safemode on, i modsætning til andre steder.
Det er totalt vigtigt at få testet sin shop. Hvis man ikke opdager noget som det her, så går 80 procent omsætning lige i vasken, uden man ved af det.
Svar
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Tak igen. Men nu er jeg jo blevet klog af skade, så jeg har slået alt fra der bare lugter lidt af cache, også Force compilation er slået til.
Det er et mysterie.
Hvad sker der, når du deaktiverer ajax kurv. Virker det så?
Svar
Fra Viby J
Tilmeldt 16. Jul 11
Jeg kører også Force compile. Slettede rester i cache/smarty - uhyggeligt hvor meget der kan ligge der, tog adskillige minutter at slette.
IE cache og cookies slettet, men stadig intet bliver lagt i kurven.
Er der mon nogen mulighed for at forbigå jQuery og andet scripting for kurven? Det kan måske være det, som IE ikke kan finde ud af.
Svar