Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal jeg springe på Miinto vognen?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Har en webshop der sælger surf-street and fashion wear til mænd og børn. Vil gerne have mere salg på den( ja hvem vil ikke det). Har prøvet google adword uden succes. Er Miinto en mulighed? Har lidt svær ved at få tal og statistikker ud af dem som jeg kan bruge til noget. Det er mere en overordnet salgstale fra deres side. Det skal MINDST give et mere salg i ugen på 3 ordre for at det kan betale sig, er det muligt? Har pt. 125 produkter på websiden.

Vil meget gerne hører fra nogen der har erfaring med Miinto

På forhånd tak

Claus

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

claussz:

Har en webshop der sælger surf-street and fashion wear til mænd og børn. 

Jeg mener, at Miinto kun henvender sig til fysiske butikker og ikke webshops?

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo de henviser til webshops men det er en shop du skal købe igennem Miinto.

derefter betaler du procenter af salg så alt i alt nogle dyre kunder i et marked hvor alle ens konkurrenter også er.

Godt eller skidt er svært at vurderer, men ville aldrig selv gøre det af en simple grund.

Miinto er just eat om igen.

Hvis man kigger køber ingen mere bare fordi der er et sted med større udbud.
selv køber jeg ikke flere pizzaer eller tøj bare fordi alle er samlet på samme gade, har jeg lyst til noget andet, ja så køber jeg det.

Tror mange vil give mig ret i at der ikke er flere kunder, eneste forandring er alt samlet på et sted og en mellemhandler der tager en del af kagen... tøjet er ikke bedre af den grund.

Klart der findes mange for også... som kunde vælger jeg klart der hvor udbud er størst og jeg hurtigst kan finde det jeg søger...

Handler vel mest om du vil låses af en mellemhandler eller ej. 

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo, de henvender sig også til webshops.

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Kan godt se din pointe, men de ordner alt det jeg ikke er god til og ikke har tid til, markedsføring. Jeg er god til at finde nye leverandør, indsætte nye produkter og behandle ordre.  Har som sagt smidt en masse penge efter google og andre uden de store resulteter. Har I et godt forslag, hvis I ikke kan anbefale Miinto?

På forhånd tak

Tilmeldt 6. Sep 12
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Vælg miinto hvis de ikke har dine varer i forvejen, ellers vil jeg ikke anbefale dig det eftersom det så kun bliver prisen du differentierer dig på.

//Andreas

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus

Nettet handler om flot udseene og brugervenlighed,

Lige meget hvor meget du kigger vil du opdage at dem med succes har de 2 ting 100% på plads.

Efter det handler det om at tænke anderledes.

Vores kære Lars Larsen sagde nogle ret gode ord.
Hvis du går i andres fodspor kommer du aldrig selv foran.
ALT hvad jeg laver bliver vendt med de ord fordi de bare er rigtige.

Miinto er desværre andres fodspor og rigtig mange af dem.
Og hvis du tænker dig om, er Lars Larsen i en mindst lige så hår branche som dig.

Hvis jeg var dig ville jeg tænke meget anderledes.
Kender ikke din shop og dens koncept, men ville elske at se og komme med indput... nogle vil du måske kunne lide, andre ikke.

Er ikke tøj ekspert men kan da tilbyde andre øjne der ser.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Firmaconnect.

Jeg synes det er en lidt underlig vinkel, du har til det. Det er helt korrekt, at Miinto tager en del af kagen, og fungerer som mellemled. Præcis som Just-eat. Men, hvad ville der ske, hvis man som pizzaria sagde nej til Just-eat? Så ville man miste 30% af omsætningen - med det samme.

Derfor kan du ikke konkludere, at Miinto er en dårlig idé. De har SÅ mange tusinde besøg om dagen, og de er eksperter i konvertering.

Derfor synes jeg hellere at man skal se konkret på Miinto som en ekstra salgskanal, og vurderer om det er pengene værd. Jeg tror ikke på, at ens bundlinje bliver dårligere, bare fordi der er et andet sted som også sælger tøjet. Tværtimod.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper.

Tror det er en diskussion om hvilke forretnings metoder man kan lide, kan da nemt se den anden side også.
Hvis jeg skal have nyt køkken tager jeg gerne på køkkenmesse for at få ideer og nye udbud af den simple grund at alle er samlet på et sted.
Kunne endda ende med at jeg købte der også. 

Siger bare at der ikke bliver solgt flere pizzaer af at der er en mellemmand og at jeg heller vil være mellemmanden end kunden.

Miinto er på ingen måde en dårlig forretning, vil bare være bange for at drukne i mængden som kunde hos dem.
Kender desværre mange som mener at de kan starte en forretning kun baseret på det koncept hvilket også få kan, men som alt andet kun få.

Hvis jeg havde tøjbutik ville jeg opsøge andre kanaler og bruge min tid der.
Indlægget blev lavet fordi han gerne ville have mere gang i hans forretning og der tror jeg der er andre muligheder hvor man får mere for sine penge-

Har intet imod Miinto konceptet :)

 

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er helt sikkert både godt og dårligt at sige om Miinto, og personligt ville jeg nok aldrig bruge dem som andet end et supplement.

Men i forhold til sammenligningen med Just-Eat, så er det jo ikke et spørgsmål om der bliver solgt flere pizzaer, men om du som pizzaria-ejer får ordren, eller om den går til konkurrenten. Hvis dit pizzaria ikke er på Just-Eat kan du være sikker på at en masse ordrer du kunne have fået, i stedet går til pizzariaet 100 meter nede af gaden.

Med Miinto er problemet at sælger du den samme bluse som din konkurrent, så er det alene prisen der afgør hvor kunden handler. Butikkens fysiske placering og kvaliteten af produktet er ikke konkurrenceparametre i denne sammenhæng, i modsætning til situationen med pizzariaerne.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)