Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg vil til USA i mit sabbatår!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Midtjylland
Tilmeldt 13. Nov 12
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil SÅ gerne til USA når jeg om ca. 1 år er færdig med HHX og skal ud og have mig et sabbatår. 

Jeg elsker det land så ubeskriveligt meget, men jeg ved samtidig også at mulighederne for at komme dertil på f.eks. et sabbatår (og at rejse dertil i mere end 3 måneder) er meget begrænsede, hvis der da overhovedet er nogen muligheder.


Men alligevel vil jeg gøre et forsøg, og i den anledning vil jeg først og fremmest spørge jer her på Amino om i kender til nogen som helst mulighed der skulle være for at jeg kan rejse til USA i mit sabbatår for at arbejde, selvom jeg godt ved at dette kan blive utrolig svært. 

Men hvis i sidder med det mindste viden omkring dette emne - hvilke muligheder der kan være for mig - så sig frem! Hvis du ved noget, så giv lyd.

Jeg vil være så evig taknemmelig!

Mvh

Morten Jeppesen

Tilmeldt 30. Jul 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten Jeppesen

Jeg står selv i samme situation som dig og har et indre ønske om at bruge mit sabbatår på arbejde i USA. Men som sagt har jeg også selv høret at det skulle værre meget svært at anskaffe sig. Så jeg håbede på at du måske var blevet kloger siden du skrev dit indlæg for godt et år siden, og dermed kunne give mig evt. gode link og råd til hvad man skal gøre for at få ens drøm opfyldt.

Mvh

Klaus Christensen

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)