Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af franchise koncept

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 11. Mar 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg påtænker meget kraftigt at udvide min forretning med en franchise "afdeling" på Sjælland. Grundet tidsmangel kan vi ikke selv stå for det, da det kræver rigtig meget tid på Sjælland i opstartsfacen, hvilket vil gå udover vores forretning i Jylland og Fyn.

Så derfor har tanken omkring at lave en franchise "afdeling" strejfet mig, men har dog nogle spørgsmål.

1. Hvor er det bedst at søge efter en franchise tager?

2. I forhold til kontrakten hvem kan anbefales til dette?

3. Der vil umiddelbart ikke være noget indskudskapital, men vi forlanger, at vedkommende har erfaring indenfor vores område. Vil det være smartest, at tage kontakt til et rekrutteringsbureau?

4. Er der noget eller nogle regler man skal være særligt opmærksom på?

Der kommer sikkert flere spørgsmål.

På forhånd tak

Fra cph
Tilmeldt 18. Jul 08
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er interesseret i at høre nærmere om jeres Franchise i vil starte på Sjælland.

Lidt om mig selv jeg er 50 år gammel, er gift og har 2 voksne børn, jeg bor i København, jeg  er Driftschef i et større Rengøringsfirma, hvor jeg står for kundeservice, administrativt arbejde, personaleldelse, og salg.

jeg ser frem til, at høre fra jer.

 

mvh

Benny Koefoed

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeres firma skal køre minimum 3 år med overskud, efter I kan udvide jeres firma.
 I skal udarbejde jeres Know-how, og skal registre varemærke.
Her kan i læse lidt mere om Franchise.

Med venlig hilsen

Krisztian 

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 13
Indlæg ialt: 292
Fra  Listen Louder Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jensen:

Hej Amino'er

Jeg påtænker meget kraftigt at udvide min forretning med en franchise "afdeling" på Sjælland. Grundet tidsmangel kan vi ikke selv stå for det, da det kræver rigtig meget tid på Sjælland i opstartsfacen, hvilket vil gå udover vores forretning i Jylland og Fyn.

Så derfor har tanken omkring at lave en franchise "afdeling" strejfet mig, men har dog nogle spørgsmål.

1. Hvor er det bedst at søge efter en franchise tager?

2. I forhold til kontrakten hvem kan anbefales til dette?

3. Der vil umiddelbart ikke være noget indskudskapital, men vi forlanger, at vedkommende har erfaring indenfor vores område. Vil det være smartest, at tage kontakt til et rekrutteringsbureau?

4. Er der noget eller nogle regler man skal være særligt opmærksom på?

Der kommer sikkert flere spørgsmål.

På forhånd tak

Kære Jensen. Arbejder med rådgivning af iværksættere der står i din situation. Har bl.a. en baggrund som chef i boghandlerkæden Bog & idé, der som franchise koncept driver fem forskellige detailkæder. Sig til hvis du er interesseret i at vide mere.
Du kan læse mere om undertegnede på www.jonathanloew.dk

Ha' en god og meningsfyldt dag. Bedste hilsner Jonathan Løw
- iværksætter og stifter af Listen Louder

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)