Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kan jeg udnytte kødskandalen?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. May 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer kære aminoer.. Jeg hedder sezhan jeg er 28 år og kommer fra pakistan. Jeg er ny herinde og vil gerne have noget respons til en ide jeg har fået.. Min onkel har netop startet en kødgrossist firma hvor han sælger kød til pizzariaer og shawarmabarer,og jeg har fået lov til at være medejer af firmaet. Så mine spørgsmål er således. Hvordan kan jeg vende kødskandalen til noget positivt?? Hvad kan jeg gøre for at få flere kunder?? Hvordan kan jeg overbevise folk om at mit kød er 100 procent halal?? Håber at i vil hjælpe mig.. Hilsen sezhan

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 08:20
Hvor mange stjerner giver du? :
har du kontrol over hele kæden fra slagteriet, fremstillingen af kebabkødet osv ?

Tja lad dine kunder se produktionen, at du har få leverandører som du VED ikke blander sagerne.

Fra Give
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 08:36
Hvor mange stjerner giver du? :

du kan evt. sælge rent hestekød. Folk vil have hestekød nu. Forretninger som sælger hestekød, sælger kødet som aldrig før.

Fra Slagelse
Tilmeldt 19. Mar 11
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey!

God dokumentation! Som Michael siger, hvis I kan dokumentere præcis hvor kødet kommer fra og at det er blevet behandlet ordentligt osv. så burde det da være fint.

Nu ved jeg ikke hvor stor jeres virksomhed er, eller hvor mange i planlægger at levere til, men hvis I går efter at blive store kunne I evt. gøre jeres kød til et Brand.

Fx når man gik ind til et pizzaria ville der være et mærke på døren hvor der stod at køddet kom fra jer. Så ville man kunne gå ind på jeres hjemmeside og læse om hvor køddet er fra, evt med et interaktivt kort, og hvordan det er blevet behandlet for at overholde jeres standard for godt kød.

www.heldaldesign.dk - Industrielt Design, Produktudvikling og andre kreative service ydelser!

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror ikke, du kan bruge kødskandalen positivt.
For det første er der ikke megen nyhedsværdi tilbage i kødskandalen.
Jeg selv tænkte "Hvilken kødskandale... er der en ny kødskandale?" da jeg læste din overskrift.

Men sørg for god dokumentation, som er let tilgængelig for forbrugeren.
F.eks. QR-koder på hver pake, der viser netop denne pakkes vej fra jord til bord.

Hans 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)