Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal vi lave vores egen cykeltrøje med eget logo?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino-venner,

Jeg cykler en del, og sad og kiggede på nettet for at finde et par gode cykeltrøjer. Men pludselig slog det mig, at det kunne være fedt at have SIN EGEN cykeltrøje med eget logo.

Derefter tog jeg kontakt til en producent af cykeltrøjer, og minimumsbestillingen er på 10 stk., så det er jo ikke så galt.

Der er tale om professionelle italienske cykeltrøjer, som også anvendes af professionelle teams.

Prisen pr. trøje afhænger selvfølgelig af ordrens størrelse, men jeg vil tro, at vi kan regne med ca. 250-350 kr. ekskl. moms pr. trøje, hvilket jo eren del under prisen, hvis man køber i en butik i DK, hvor man ofte giver 500 - 600 kr. inkl. moms for en professionel cykeltrøje.

Jeg forestiller mig, at vi er 5-7 firmaer der går sammen, og får designet en trøje, hvorefter vi kan købe til eget brug, medarbejdere og evt. anvende dem som reklamegaver.

Skal man kun brug 2 stk. til eget brug, så er det helt fint med mig. Bare vores minimumsordre kommer op på 10 stk., så 5 firmaer á 2 stk. er derfor nok.

Bestiller vi flere, så kommer prisen selvfølgelig også ned.

Er vi 7 firmaer, som hver bestiller 10-20 stk., så kommer ordren op på 70-140 stk.

Kender du en cykelinteresseret, så giv ham/hende linket til denne debat.

--> Hvorfor køre med andres logo, når vi kan køre med vores eget (deraf Jante-tæskeren)!

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der andre cykelinteresserede, som ikke skal have logo med, men bare vil købe en professionel trøje til indkøbspris, er selvfølgelig også velkomne til at skrive.

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

De fås selvfølgelig også i alle størrelser. Vi skal bare købe mindst 3 stk. i hver af de størrelser vi ønsker.


Side 1 ud af 1 (3 indlæg)