Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har brug for hjælp i forbindelse med købt grund (gæld fra tidligere ejer)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 27. Aug 11
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 00:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har et spørgsmål som lyder: Man køber en grund og bagefter finder du ud af at det har et stort gæld af den tidligere ejer der ikke har betalt vandregninger til TREFOR.

Så hvad anbefaler i som er den hurtigste og sikreste både at slippe af med det?

MANGE TAK Smile Yes

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 00:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ændrede lige overskriften til noget som passede bedre til indholdet (Før: Hjælp"). Så får du sikkert en masse brugbare svar. Kan desværre ikke selv komme med et svar som jeg er sikker på er korrekt.

Fra Aarhus
Tilmeldt 27. Aug 11
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen hjælp??

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46448
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Du har vel hørt vandværket om ikke det er den tidligere ejer men det er sikkert grunden. Normalt vil man udarbejde refussionsopgørelse og ikke udbetale provenu før netop ex vand, el osv er betalt, men I er vel kørt uden ejendomsmægler
Hvis ikke gamle ejer vil betale må du via retten så, og evt tag en advokat ind over
Vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Vandskræk

Først og fremmest hæfter den tidligere jer af grunden for betalingen med mindre han har fraskrevet sig gælden i købsaftalen.

Dernæst hæfter den der har bestået med købsaftalens udformning og tinglyst skødet hænger  på den regning - rent erstatningsmæssigt.

Jeg formoder at du har betalt købesummen for grunden og der ikke er udarbejdet refusionsopgørelse.

Vandværket vil selvsagt kræve den nye ejer for gælden og gøre udlæg i grunden, hvis den ikke betales.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)