Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

beskrivelse af en anderledes tøjbutik

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra kolding
Tilmeldt 5. Mar 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino'er.

Jeg har en tøjbutik og  er igang med at lave flyers. Så vil jeg lige høre jeres mening om beskrivelsen af min butik. Smile

"Luu N er en anderledes tøjbutik til kvinder, som gerne vil skille sig ud. Tøjet er håndplukket direkte fra leverandører i Paris. Desuden får vi kun få af det samme stykke tøj hjem.

Idet vi handler direkte med vores leverandører, er vores priser konkurrencedygtige og kvaliteten på vores produkter er iorden.

Vi tilbyder et bredt udvalg af hverdagstøj og tøj til festlige begivenheder.

Vi er altid behjælpelig med at guide din tøjsammensætning eller hvad der passer til netop din figur. 

Og vi bytter selvfølgelig altid med et smil."

Den nystartede virksomhed

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg synes teksten er rigtig spændende, men du skal også tænke på design og priseksempler for forskellige produkter.

Jeg vil også bruge humor.

Med venlig hilsen

Krisztian

 

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

jeg synes din tekst er for lang! Tror du kan finde en tekst forfatter her på Amino. billigt :) 

Mit bud er:

Luu N (med fed) til dig der skiller dig ud. (kan ikke lide "gerne") Luu N kollektion er hånd plukket hos vores leverandører i Paris, hvilket betyder vi kun får få styk hjem i hver style.

Luu N koncept er høj kvalitet til gode konkurrencedygtige priser, da vi gennem direkte handel med vores leverandører springer (import leddet, hvad ved jeg:) over. 

Luu N kollektion med et bredt udvalg til både hverdag og Fest. Vi er dig behjælpelig med at guide din tøjsammensætning eller hvad der passer til netop din figur. 

Og vi bytter altid med et smil :)

Mange hilsen

http://www.mwcreation.net

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Westh:
jeg synes din tekst er for lang! Tror du kan finde en tekst forfatter her på Amino. billigt :)

Idea Broken Heart

din tekst er også god, men forskellige mennesker, forskellige smag.

Kreativ tekst: "Tøjet er håndplukket direkte fra leverandører i Paris." Gift

Fra kolding
Tilmeldt 5. Mar 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak til jer derude for konstruktiv tilbagemelding. Wink

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)