Hej Amino. Jeg har desværre fået et par dårlige anmeldelser på trustpilot.... og det er pisse ærgeligt! jeg gør altid ALT hvad jeg kan for at kunden er 100% tilfreds... refunderer fragt ved defekt vare, pengene tilbage uden det mindst brok, laver altid mobilerne gratis (som jeg skal) hvis den er købt ved mig osv.... synes faktisk jeg går LANGT videre end de fleste almindelige butikker gør.... MEN alligevel er der det par stykker der har givet mig dårlige eller halv dårlige anmeldelser... jeg har prøvet at kontakte et par af dem... uden svar! en skrev fx der var problemer med lyden på en købt mobil... jeg havde ikke hørt fra hende inden anmeldelsen... jeg skrev både på trustpilot og på mail at hun selvfølgelig kunne få den lavet på reklamationsretten... men har aldrig fået et svar...! MEN hvordan får jeg på en pæn og ordentligt måde kontaktet dem der ikke har givet mig topkarakterer og får dem til at ændre deres karakterer til nogen bedre? jeg er lettere bange for at skrive til dem på en lidt for direkte måde så de måske føler jeg presser dem.... det eneste jeg egentligt gerne vil er at have den karakter jeg selv synes jeg fortjener! for jeg har endnu aldrig haft en eneste kunde der har haft grund til at være det mindste utilfreds med mig eller mine service hvis de har kontaktet mig...! |
Bliv ved med at prøv i 2 ugers tid, altså at fange kunden.
Og hvis du ikke kan få fat i dem eller at de ikke vil ændre dem, selv efter du har løst problemet, så ville jeg OVERVEJE at slette dem, men ikke før jeg havde prøvet ALT i længere tid.
Det ville være (og er) snyd at slette de negative