Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

trustpilot : kontakte negative anmeldelser eller få dem slettet?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 314
Fra  www.altimobiler.dk Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg har desværre fået et par dårlige anmeldelser på trustpilot.... og det er pisse ærgeligt!

jeg gør altid ALT hvad jeg kan for at kunden er 100% tilfreds... refunderer fragt ved defekt vare, pengene tilbage uden det mindst brok, laver altid mobilerne gratis (som jeg skal) hvis den er købt ved mig osv.... synes faktisk jeg går LANGT videre end de fleste almindelige butikker gør.... MEN alligevel er der det par stykker der har givet mig dårlige eller halv dårlige anmeldelser...

jeg har prøvet at kontakte et par af dem... uden svar! en skrev fx der var problemer med lyden på en købt mobil... jeg havde ikke hørt fra hende inden anmeldelsen... jeg skrev både på trustpilot og på mail at hun selvfølgelig kunne få den lavet på reklamationsretten... men har aldrig fået et svar...!

jeg vil jo rigtigt gerne have tip top karakterer og vil endda gå langt for at gøre kunden tilfreds!

MEN hvordan får jeg på en pæn og ordentligt måde kontaktet dem der ikke har givet mig topkarakterer og får dem til at ændre deres karakterer til nogen bedre? jeg er lettere bange for at skrive til dem på en lidt for direkte måde så de måske føler jeg presser dem....

det eneste jeg egentligt gerne vil er at have den karakter jeg selv synes jeg fortjener! for jeg har endnu aldrig haft en eneste kunde der har haft grund til at være det mindste utilfreds med mig eller mine service hvis de har kontaktet mig...!

mvh.

Nikolai R. jensen
www.altimobiler.dk

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Bliv ved med at prøv i 2 ugers tid, altså at fange kunden.

Og hvis du ikke kan få fat i dem eller at de ikke vil ændre dem, selv efter du har løst problemet, så ville jeg OVERVEJE at slette dem, men ikke før jeg havde prøvet ALT i længere tid.


Det ville være (og er) snyd at slette de negative

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Fra Kolding
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 314
Fra  www.altimobiler.dk Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christoffer.

det er ikke så meget det at skulle kontakte dem... for det har jeg tænkt mig at gøre igen... men mere... hvad faen skriver man i en mail for at det lyder rimeligt?

hej xxxx.

du har givet mig en 3 stjerner på trustpilot... kan du ikke lige ændre det til 5?:)

ej... men hvordan får man lige på en pæn og sober måde spurgt ind til om xxxx ikke er frisk på at ændre de 3 til 5 stjerner?

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 29. Apr 13
Indlæg ialt: 65
Fra  Njl gulvservice Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Se det i øjnene. du kommer aldrig til af kunne gøre alle tilfredse,, men hvis du hver dag husker af gøre dig umage, behandler kunder som du selv ønsker af blive behandlet, så kan du ikke gøre mere,, hvis kunden ik føler af de får indfriet deres forventninger, udfra det de "mener" af de er blevet lovet. så vil kunden være mindre tilfreds, derfor er det meget vigtig af man som sælger får helt fat i kundens forventninger,, sådan så den vare/service man yder sider lige i skabet,,  og det er ik altid af det lykkedes,

 

gulvafslibning og gulvbehandling, Njl gulvservice.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nikolai R. Jensen:
det er ikke så meget det at skulle kontakte dem... for det har jeg tænkt mig at gøre igen... men mere... hvad faen skriver man i en mail for at det lyder rimeligt?

Hvorfor ikke ringe til denne kunde, så I kan aftale hvordan problemet lettes udbedres?

Vi ringer hellere til vores kunder, end at skrive til dem. Det har vi ikke haft andet end positive tilkendegivelser på. Der er selvfølgelig dem vi ikke kan få fat i, og der må man så skrive. Vender kunden ikke tilbage, er der ikke så meget at gøre ved det.

Med hensyn til at få kunderne til at ændre deres anmeldelser, ved jeg ikke hvordan man griber den an. Vi har også haft nogle dårlige anmeldelser, på trods af at vi naturligvis også mener at vi går langt for at gøre alle kunder tilfredse. Nogle af disse anmeldelser har været helt berretigede, og andre har slet ikke. Men vores holdning er at kunderne skal have lov til at dele deres oplevelse som de mener den har været, uanset om vi er enige, og vi kunne ikke finde på at forsøge at få dem til at ændre deres karakterer. Vi svarer naturligvis, men det er også det.

Og uanset hvor godt du gør det, vil du aldrig være elsket af alle. Sådan er det bare, og det er næppe til at ændre :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Ringsted
Tilmeldt 15. Nov 06
Indlæg ialt: 297
Fra  Lampeguru.dk Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså 2 ting skal du lige huske her

1: Ren og skær gode anmeldelser er ikke positivt, folk tror ikke på at du kun kan få positive anmeldelser...
Faktisk bruger flere firmaer en af deres ikke-top-karakter anmeldelser som deres fortrukne

2: En kunde på Trustpilot skal reelt kun anmelde købsoplevelsen og IKKE produktet og du kan derved anmelde anmeldelsen og bede om at få den fjernet.
Din grund om at kunden ikke svarer er jo også meget reel :-)

Lamper til enhver smag - Nu over 2000 lamper! LampeGuru.dk

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu kan man jo aldrig stille hver eneste kunde tilfreds. Jeg tror ikke, at der er nogen selvstændig, der ikke har haft en negativ kunde eller to på et eller andet tidspunkt. Det er naturligvis lidt ærgeligt, at det udpensles et sted på nettet til skue for Gud og hvermand.

Men personligt ville jeg ikke bruge tid og energi på at prøve og få en utilfreds kunde til at ændre sin anmeldelse. Jeg ville lære noget af det, se at komme videre og koncentrere mig om at skabe nye, tilfredse kunder, så alle de positive anmeldelser snart fik de få negative anmeldelser til at vægte meget lidt!

De bedste hilsner

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Nikolai

Jeg synes ikke du skal bruge så meget som 5 minutter på at få dem til og ændre deres anmeldelse.

Du har flotte 9,1 ud af 10 - jeg tror mange andre ville være misundelige over den karakter.

Nu læste jeg dine svar på de negative anmeldelser, og jeg synes måske du er lidt for direkte, faktisk lyder det lidt aggressivt, den måde du skriver til kunden på, selvom du garanteret ikke er aggresivt. Jeg kan ihvertfald tydelig fornemme din irritation over den dårlige anmeldelse.

Men jeg synes du skal huske på at det ikke er din irritation over en dårlig anmeldelse der skal skinne igennem. Du skal bare give et mega konstruktivt svar, som du blandt andet også går ved, at oplyse om at fx. lyden udbedres på garantien. I mine øjne er de mest troværdige firmaer, faktisk dem der indimellem måske får en lidt ringe anmeldelse, men som så giver et SUPER godt svar tilbage, hvor de virkelig bare lægger sig fladt ned og løser kundens problemer.

Og det synes jeg faktisk du gør, hvis du lige fjernede kommentarer såsom:

"det er lidt ærgerligt du giver mig en dårlig anmeldelse uden at du har haft kontaktet mig så jeg har en chance for at udbedre fejlen "

"og det står også med stor tyk rød skrift inden du gennemfører handelen"

Der skal udelukkende være god karma i dine svar, uanset, hvor latterlig irriterende din kunde er

mvh

Simon Jakobsen

 

Fra Kolding
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 314
Fra  www.altimobiler.dk Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :

igang:

Hvorfor ikke ringe til denne kunde, så I kan aftale hvordan problemet lettes udbedres?

Vi ringer hellere til vores kunder, end at skrive til dem. Det har vi ikke haft andet end positive tilkendegivelser på. Der er selvfølgelig dem vi ikke kan få fat i, og der må man så skrive. Vender kunden ikke tilbage, er der ikke så meget at gøre ved det.

Med hensyn til at få kunderne til at ændre deres anmeldelser, ved jeg ikke hvordan man griber den an. Vi har også haft nogle dårlige anmeldelser, på trods af at vi naturligvis også mener at vi går langt for at gøre alle kunder tilfredse. Nogle af disse anmeldelser har været helt berretigede, og andre har slet ikke. Men vores holdning er at kunderne skal have lov til at dele deres oplevelse som de mener den har været, uanset om vi er enige, og vi kunne ikke finde på at forsøge at få dem til at ændre deres karakterer. Vi svarer naturligvis, men det er også det.

Og uanset hvor godt du gør det, vil du aldrig være elsket af alle. Sådan er det bare, og det er næppe til at ændre :o)

Hej Igang.

Jamen jeg går jo benhårdt efter at skubbe nr. 4 på listen under af mobiltelefoner en tand ned...:) ej seriøst... så har jeg det skidt med at ringe til folk omkring sådan noget.... når det der er sagt er skrevet frem og tilbage i en mail så er det nemt at gå tilbage og se hvem der sagde hvad og hvorfor... en telefon samtale kan altid nemmere tolkes forskelligt... og når nu det i forvejen handler om en "utilfreds" kunde så kan det jo ske at kunden bliver endnu mere utilfreds....

men ja man kan ikke gøre alle tilfredse... uanset hvor meget man prøver.... men indtil nu har jeg ikke haft nogen der har været utilfredse hvor der har været en eller anden form for kommunikation omkring noget de evt. kunne være utilfredse med....

Fra Kolding
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 314
Fra  www.altimobiler.dk Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :

GuruGuy:
2: En kunde på Trustpilot skal reelt kun anmelde købsoplevelsen og IKKE produktet og du kan derved anmelde anmeldelsen og bede om at få den fjernet.
Din grund om at kunden ikke svarer er jo også meget reel :-)

Hej Guruguy.

det anede jeg ikke!!! den må jeg lige spekulere over om jeg skal bruge... men vil i hvert fald prøve at kontakte dem flere gange inden jeg evt. gør det.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)