Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Paypal

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Nørresundby
Tilmeldt 12. Nov 08
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige oprettet en paypal konto, og er blevet utrolig positiv stemt overfor den. Det går virkelig hurtigt og let, når man køber produkter og overføre penge. Nu har jeg mit eget website, og vil gerne integrere paypal derpå. Der står inde på paypal.dk, at jeg skal oprette en erhvervskonto. Derfor har jeg to spørgsmål.

1. Jeg har ikke registreret mit website som virksomhed endnu, kan jeg så godt stadigvæk oprette en erhvervskonto?

2. Har paypal noget med bankerne at gøre? Skal jeg stadigvæk have en aftale med NETS, hvis jeg kun bruger paypal betaling på mit website?

Håber I kan hjælpe med at afklare mine spørgsmål.

VH.
Thomas

Tilmeldt 23. Apr 13
Indlæg ialt: 67
Fra  3daysale.dk Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

1. Det kan jeg desværre ikke svare dig på.

2. Nej du skal ikke have en aftale med NETS. Kun hvis du også vil kunne modtage "rene" dankort. Visa Dankort kan PayPal også klare. PayPal har ikke mere med bankerne at gøre end, at de kan overføre din PP saldo til din bankkonto.

3daysale - 3 dage til at købe dine yndlingsmærker til halv pris!

3daysale.dk

Tilmeldt 23. Apr 13
Indlæg ialt: 67
Fra  3daysale.dk Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas :
1. Jeg har ikke registreret mit website som virksomhed endnu, kan jeg så godt stadigvæk oprette en erhvervskonto?

Mht. til dette punkt, så kan du jo bare prøve. Men jeg mener faktisk, at man skal indtaste sit CVR nr. (uden dog helt at kunne huske det)

Og ellers er Sami fra PayPal også herinde på amino, og er meget behjælpelig.

3daysale - 3 dage til at købe dine yndlingsmærker til halv pris!

3daysale.dk

Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Pay pal har intet med danske banker eller Nets at gøre, du kan lave en ren Pay pal betalings løsning uden at skulle have noget at gøre med Nets.

Pay pal kræver lidt mere for at oprette en erhvervs konto, det skyldes flere ting, bl.a. internationale regler for terrorbekæmpelse og hvidvask af penge, samt oplysningspligt til forskellige skattemyndigheder mv..

Enig i at pay pal er verdens nemmeste og enkleste bank system, men måske også et af de dyreste.

Pay pal tjekker ikke om du har dine registreringer og oplysninger på plads i forhold til skat og told i dk, så lang tid du kan give pay pal de informationer de har brug for.

De bedste hilsener

Finn

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Inden du bliver alt for glad for PayPal, så læs lidt omkring dem på nettet.

Jeg benytter selv PayPal og der er 2 ting som jeg vil anbefale dig.

1. ALDRIG have penge stående hos PayPal

2. ALDRIG tilknyt et credit kort til din PayPal konto.

Så skulle du ikke få nogle ubehagelige oplevelser.

Desuden har de en god APP. Jeg bruger selv iPhone og elsker deres APP. Det er nemt at overføre penge til din bankkonto i en dansk bank via denne APP

Tilmeldt 23. Apr 13
Indlæg ialt: 67
Fra  3daysale.dk Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Remydk:
2. ALDRIG tilknyt et credit kort til din PayPal konto.

Hej Remydk,

Hvad kender du til af ubehageligheder til dette punkt?

3daysale - 3 dage til at købe dine yndlingsmærker til halv pris!

3daysale.dk

Tilmeldt 23. Apr 13
Indlæg ialt: 67
Fra  3daysale.dk Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Remydk:
1. ALDRIG have penge stående hos PayPal

Og dette punkt for den sags skyld også? :)

Evt. nogen andre der kender noget til disse punkter?

3daysale - 3 dage til at købe dine yndlingsmærker til halv pris!

3daysale.dk

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad det kan ske, at pengene kan blive "frosset til", HVIS der er mistanke om hvidvask af penge, eller terrorstøtte.

Det tager sin tid, og så er pengene frigivet igen.

Jeg vill ikke oprætte en erhv.konto UDEN en rigtig fysisk adresse.

At ændre på det bagefter kan vække mistanke hos PayPal, so er vi igen ved pkt 1......

Fra København
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  Mogenshoj.dk Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas :
1. Jeg har ikke registreret mit website som virksomhed endnu, kan jeg så godt stadigvæk oprette en erhvervskonto?

Som jeg husker det kan du godt oprette den uden en virksomhed. Men inden du omsætter for 20.000 skal du bekræfte din konto hos dem (ellers bliver den lukket/spærret). Det indebærer at uploade scannede dokumenter af virksomhedsregistrering (CVR), personligt id (f.eks. pas) og at du tilknytter et betalingskort til kontoen.

Som jeg forstod det, da jeg gjorde det, var det pga. EU lovgivning omkring hvidvask.

Fra Slagelse
Tilmeldt 30. Jan 11
Indlæg ialt: 200
Fra  Trendkey.dk Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Paypal et godt værktøj og sikkert, koster bare en del i transaktionsgebyr, det er det eneste minus ved denne konto type eller fungerer det upåklageligt.

Mvh

Cenk Cavdar

www.trendkey.dk

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)