Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis Wallsticker Totalt dumt eller totalt smart

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er igang med at lave en webshop som sælger wallstickers og vi har lavet en facebook funkywall facebook her vil vi hver dag give vores produkter væk for på den måde at få like´s på vores side. Er dette en god måde eller en dårlig måde ? Som i ser er siden ikke færdig ej heller facebook og det er grunden til at vi giver wallstickers væk ;) 

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes det er fedt at du er så entusiastisk omkring opstarten af shoppen, men personligt, så havde jeg nok lige ventet et par dage eller hvad det nu tager, før shoppen og den omtalte facebook side var helt klar :)

Just my two cups of sugar

 

Fra Næstved
Tilmeldt 8. Apr 08
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder umiddelbart som en god idé, men ville vente til det lige havde kørt bare en månedstid før du sætter sådan noget op :-)
Også så du har nogle der måske allerede har købt fra dig, som vil bakke det op ;-)

Off-topic: Please find nogle billeder i ordentlig opløsning til din hjemmeside, mine øjne gør ondt når de er i så dårlig opløsning som de store billeder ;-) 

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Skrevet som kollega til kollega i samme branche...

Vi lavede for et par år tilbage nogle ret specielle mærker i forbindelse med en ny type produktionerne specifikt til detailhandlen. For at gøre opmærksom på dette lavede vi 280 gratisk mærker og rent produktionsmæssigt var det ikke fordi det var "bare lige", da hvert mærke trods alt var omkring 1 meter i diameter og havde unik indflettet motiv og tekst,

Vi sendte dem gratis ud til en lang række handelsstandsforeninger og ud af disse var der omkring 15 som ringede eller mailede og krævede at få sendt et nyt, da de havde fået ødelagt eller krøllet mærket under monteringen. Endvidere var der nogle som gerne ville bestille flere - men ikke kunne forstå at de skulle betale for de nye, nu hvor det første var gratis... Dertil kom der dem som ringede og skulle have hjælp enten fordi de ikke kunne finde ud af at sætte mærket op - eller skulle have hjælp til at fjerne det igen.

Så ud af de 280 mærker fik vi skabt 0 mersalg, men spildte en masse tid på produktion og en del gøgl efterfølgende. Så det er ikke en kampange vi har tænkt os at lave igen.

Men til at skaffe likes til din facebook-side kan det da måske godt være en god løsning.
Jeg må så sige at jeg personligt aldrig har brudt mig om de "like vores side og vi gør ditten datten". Vi har også sider for både MediaMouse og noge af vores webshops. Og ja, vi har under 100 likes på f.eks. http://facebook.com/mediamousedenmark - men til gengæld er det ikke likes baseret på konkurrencer eller lignende. Det er folk som vitterligt godt kan lide os og de ting vi lave...

/Jesper

Tilmeldt 13. Feb 13
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Wallstickers tjæææ kommer du overhoved til tjene penge på det ?

Der er store webshops i uk, china mv
Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Der var lige et par ting som skal svares på :) 

Shoppen er ikke så vigtig mht, at være færdig da jeg ikke har postet noget link fra facebook endnu og der er ikke noget som rigtig god ind på siden ud fra vores navn "underligt nok det ville jeg gøre" 

Vores facebook er færdig nok til at kunne få besøg ind og likes da dette er en del af opbygningen og vi der for også giver gratis wallstickers. 

Vi har lavet mange wallstickeres allerede og folk er glade både for de gratis og de betalte ;) 

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 13
Indlæg ialt: 55
Fra  SmartWeb Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Thomas

Jeg synes det er en god ide. Men nyhedsværdien og de gratis wallstickers vil være givet bedre ud, hvis shoppen var helt færdig inden I begyndte kampagnen. Folk vil typisk hurtig glemmer jeres Facebook side efter de har trykket "Like" og "Del" - så hvis de ikke kommer videre til shoppen der, så kræver det en del af få dem derover senere. 

Med venlig hilsen

Maibritt 

Tilmeldt 19. Apr 13
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville også vente lidt med gratis wallstickers til webshoppen er helt færdig. Du før mere ud af det, hvis du skriver en pressemedelselse om din nye hjemmeside og udlover gratis wallstickers.

Det vil være en god historie for journalister, så de skriver om dig. Det vil give dig meget mere opmærksomhed :-) Nu er det snart sommer og der er ikke så meget at skrive om for journalisterne. I en agurketid er det klart et smart trick at lave en pressemeddelelse.

Håber, at du får en masse opmærksomhed med dine gratis wallstickers, og held og lykke med webshoppen!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)