Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fragt af lette pakker ca. 100gram i EU

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 9. Apr 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har startet en webshop hvor jeg sælger et produkt. Det skal sendes fra Danmark til EU. Primært bliver det Danmark, England og Tyskland (dog med mulighed for resten af EU). Jeg leder efter et pakke firma, hvor jeg selv kan aflevere pakkerne et sted i København og derefter få dem billigt fragtet herfra ud til kunderne. Er der nogen, der har nogen gode forslag?

På forhånd tak :) 

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Udfra den mangelfulde beskrivelse, så benyt Postdanmark.

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal du pinedød have tracking? Ellers har du mulighed for at sende som PP udland, du kan finde priserne på Post Danmarks hjemmeside. Du kan få lov at sende maxi-breve på den måde allerede ved 25 stk. 

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Slagelse
Tilmeldt 23. May 06
Indlæg ialt: 90
Fra  Chill Innovation A/S Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Post Danmark brevforsendelser er nok billigste/bedste bud, hvis værdien ikke er meget høj. Generelt er pakker (med Tracking) ret dyre at få ud af DK.

Hvis du ellers har/får lidt volumen kan du du spare lidt mere ved frankeringsmaskine. Alternativt få en afhentnings-/leveringsaftale og lad så PostDK selv stå for frankeringen. Det koster måske 2-4,- ekstra pr forsendelse oveni selve frankeringen, men så er der "lidt mere styr" på forsendelserne (hvis man har problemer med de måtte forsvinde).

/ Kim
Chill Innovation  -  www.chill-innovation.com  -  Nordiske Tech Produkter!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)