Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

import af grønne kaffebønner

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)
Tilmeldt 30. Apr 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael.

Det lyder da for godt til at være sandt :-)

Er det noget du kan hjælpe med, hvis ja har du så en mail jeg kan fange dig på?

 

Jon

Fra Århus
Tilmeldt 23. Jan 08
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Jeg sidder midt i opstarten af en ny webshop, og leder i den forbindelse efter en eller flere leverandører af kaffebønner og diverse "sjove" tilbehør. Det skal være et virkeligt kvalitetsprodukt som tilbydes, men samtidig skal der også være en vis dybde i sortimentet.

Jeg hører gerne fra leverandører, som vil være med til et samarbejde. Vi skal starte et sted, men ambitionerne for shoppen fejler bestemt ikke noget. Umiddelbart vil noget Dropship være en god måde at komme igang på, men lad os snakke om det. 

Michael

Træt af kedelig kaffe? Prøv en automatisk espressomaskine fra Rigtig Kaffe

Tilmeldt 29. Jul 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael.

Jeg er ved at starte et mindre kafferisteri i Egå, jeg er meget interesseret i at høre mere om de bønner du har adgang til.

Jeg er selvfølgelig også interesseret i at komme i kontakt med mulige aftagere, skriv endeligt hvis i er interesserede ;-)

heine@coffeecart.dk

Tilmeldt 1. Aug 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 08:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne godt bruge en god kontakt til grønne bønner!

Fra Århus
Tilmeldt 23. Jan 08
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Heine,

Jamen på nuværende tidspunkt har vi ikke valgt nogle bønner som vi skal forhandle. Vi leder stadig efter det rigtige kvalitetsprodukt.

Vi arbejder pt. på at starte en webshop, hvor vi forhandle automatiske espressomaskiner, i denne forbindelse vil vi gerne kunne supplere med kaffebønner også. 

Hvordan ser dit sortiment ud, og hvilke mærker skal de sælges under.

Hilsen

Michael

Træt af kedelig kaffe? Prøv en automatisk espressomaskine fra Rigtig Kaffe

Tilmeldt 29. Jul 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael.

Det jeg var interesseret i var grønne bønner, vi er selv på jagt efter et kvallitetsprodukt lidt ud over det sædvanlige. Det har vist sig at være næsten umulig, så nu har vi indkøbt udstyr til selv at riste dem som vi vil ha' dem, jeg er i gang med at opbygge en god kontakt til råvarerne, som både skal være fairtrade og økologisk. Der er rigelig kapasitet på vores udstyr til at levere til andre, hvis du er interesseret, men det er stadig i sin spæde start og der skal smages meget endnu inden det er perfekt :-) vi brænder "kun" til eget forbrug som er kaffesalg fra mobile scootere, så vi har ikke noget brand der på nogen måde kommer i konflikt med hvad du nu havde tænkt dig, sig endelig til hvis du er interesseret.

Mvh.

 

Heine

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :

CoffeeCart:

Hej Michael.

Det jeg var interesseret i var grønne bønner, vi er selv på jagt efter et kvallitetsprodukt lidt ud over det sædvanlige. Det har vist sig at være næsten umulig, så nu har vi indkøbt udstyr til selv at riste dem som vi vil ha' dem, jeg er i gang med at opbygge en god kontakt til råvarerne, som både skal være fairtrade og økologisk. Der er rigelig kapasitet på vores udstyr til at levere til andre, hvis du er interesseret, men det er stadig i sin spæde start og der skal smages meget endnu inden det er perfekt :-) vi brænder "kun" til eget forbrug som er kaffesalg fra mobile scootere, så vi har ikke noget brand der på nogen måde kommer i konflikt med hvad du nu havde tænkt dig, sig endelig til hvis du er interesseret.

Mvh.

 

Heine

Hej Heine

Der er en del mikroristerier i Danmark som med stor passion rister til perfektion. Danmark en af de bedste 'riste' lande i verden.
Tror faktisk de vil være lidt kede af at få at vide at de ikke har et kvalitetsprodukt. :-D

Vi er selv for nylig blevet tilbudt en andel i et kaffe scooter projekt - men det passer ikke ind i vores målsætning.
Jeg mener at projektet starter den 1/9 med 15 scooterer i Ålborg, Århus, Odense og København men mon ikke de kan googles.

De bedste kaffe hilsner
Søren






Fra Århus
Tilmeldt 23. Jan 08
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Heine,

Det lyder meget interessant. 

Kan du ikke sende mig dine kontakt oplysninger på mail. michael@gocommunity.dk

 

Hilsen

Michael

 

 

Træt af kedelig kaffe? Prøv en automatisk espressomaskine fra Rigtig Kaffe

Tilmeldt 29. Jul 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren.

Jeg mener ikke at det er umuligt at finde den perfekte kaffe på en af mikrobrænderierne, men det er meget tidskrævende og bønnerne er dyre.

Det er lettere at besøge en kaffeimportør, bestille en cupping og vupti så blander de den kaffe man vil ha'

Det scooterprojekt lyder meget interessant, det er netop den slags scootere vi bygger her i Århus ;-) vi er desværre så nystartede at de nok ikke har hørt om os endnu. Vi har desuden argenturet på Fracino espressomaskiner i Danmark, som er det eneste gasdrevne der er på markedet der duer til formålet.

Mvh. Heine

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Heine

Vi importere selv alle vores bønner - ja de er dyre. Skal opbevares korrekt  og ikke mindst transporteres korrekt fra orgin landet. Vi har selv aftaler med farmene og handler derfor dirkete for en stor del af vores kaffers vedkommende. Det sikre at vi har kontrollen over hele processen og giver en langt højere pris til farmen mod at de producere en højere kvalitet. Det byder meget for os og ekstremt meget for farmen og lokalsamfundet.

Jeg kan ikke helt genkende din 'vupti' metode :-D. Men vi er også ekstreme med hensyn til kvalitet og ser det nok mest fra ristemesteren synspunkt. Vi cupper vel selv ca. 100 kopper pr. uge.

Vi og mange andre risterier investerer en del tid i at finde de rigtige bønner og riste profiler. Det er tidskrævende og meget langsomt arbejde. Noget som de fleste risterier som jeg kender inkl os sætter stor ære i.

Der udover er der en hel del træning i baristaen - jeg mener du kan jo have nok så gode råvarer hvis kokken ikke forstår at salt ikke er løsningen.

Der er et firma på fyn og på sjælland der bygger scootere til kaffe og en hel del i tyskland.

Det lyder som et spændende projekt du har gang i.

Vi ville holde øje med jer :-D

Måske skulle du tage fat i de her gutter:

http://aoa.dk/restauranter-cafeer/artikel/italiensk-latte-paa-tre-hjul 


De bedste kaffe hilsner
Søren

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)