Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pris på hjemmeside med online bestilling?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Løgstør
Tilmeldt 13. Mar 13
Indlæg ialt: 8
Fra  Dit Medie Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobias,

Kan sagtens lade sig gøre i Joomla og vil tro jeg kan lave det til 15-20.000 alt afhængig af din kravspecifikation. Så send endelig en PB, e-mail eller ring, så kan vi få detaljerne på plads og jeg kan give dig et godt tilbud.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Nielsen:

Hej Tobias,

Kan sagtens lade sig gøre i Joomla og vil tro jeg kan lave det til 15-20.000 alt afhængig af din kravspecifikation. Så send endelig en PB, e-mail eller ring, så kan vi få detaljerne på plads og jeg kan give dig et godt tilbud.

Hej Lars,

Det er ikke mig, men derimod topprospect der søger en løsning. ;-)

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 336
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak til alle dem der har henvendt sig, jeg vil kontakte Div folk og så tage den derfra. Ha en god weekend alle sammen

Fra Løgstør
Tilmeldt 13. Mar 13
Indlæg ialt: 8
Fra  Dit Medie Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Yes, det var lige en smutter.. Gik vist lidt stærkt på mobilen:-)

Tilmeldt 28. Apr 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved godt det er en gammel detbat, men passer ikke helt de ejes af de samme, just-eat opkøber alle de der prøver og starte, for Just-eat vil jo gerne være de eneste på markedet, der er en forskel på just-eat og hungry.dk og sulten.nu, det er nemlig den pris de forskellige steder skal give for at være medlem, og hvad de skal betales af procenter, for jo mere de sælger vi just-eat jo mere skal de betale, de skal nemlig betale en hvis procent af salget, udover den månedlig betaling af boksen.

Men ville gerne jeg kunne starte noget hen af det samme. og har også ideen, og som nogen siger af pizzariaerne siger, syntes de at det er en super god ide.

Hvis i ser på mange pizzariaer  så har de lavet deres egen hjemmeside, hvor de også råder folk til og bestille igennem, så når man har optjent 1000 point, så får man 100 kr og handle for, det gør de, for at slippe for alle de procenter til just-eat.

Men som jeg har fået afvige, at den ide jeg har fået, burde jeg gøre noget ved, det vil give konkurrence til Just-eat, og de andre, men mangler bare et sted og kunne starte en hjemmeside op.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)