Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pris på hjemmeside med online bestilling?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 336
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer:

Ville bare høre en ca pris på sadam en hjemmeside her:

Hjemmesiden er en side hvor man skal kunne bestille mad, altså hakke af om man vil have 2 pizza og en cola (eksempel) og så kommer prisen frem ex levering og man taster sin adresse og betaler online eller ved levering. Fuldstændig ligesom just-Ear.dk .

Skal dog være i mindre format og der skal ikke sendes en besked ud til restauranterne, bestilling skal poppe op på en side jeg administrere og kan trykke godkend til. Og så skal der være mulighed for at afsende en SMS manualt fra administrations side (hvor jeg godkender og afslutter ordre), når bestillingen er på vej.


Skriv endelig hvis jeg skal forklare det anderledes, er kort , men håber I forstår og at nogen har en ide til en pris?

Mvh

Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 336
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen der har et bud, eller har lidt viden mht bestillingssystem osv?

Mvh

Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 336
Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøver lige en sidste gang og høre om der er nogen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Ud fra din beskrivelse vil jeg gætte på jeg kan lave en løsning med Drupal Commerce til ca. 50.000 kr. + moms.

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan anbefale dig at kontakte Rasmus Bruhn fra Nhurb.

Mvh

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Lidt off-topic; Men hvad er der galt med Hungry og Just-Eat?

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Tobias Hyldeborg:

Lidt off-topic; Men hvad er der galt med Hungry og Just-Eat?

De er lavet af de samme mennesker, så det er vidst nemmest at tage den over en kam :)

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 336
Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Er slet ikke just-Ear eller hungry.dk's marked, men et helt andet. Så er skam ingenting galt med de to, ville da være synd at sige, de tjener styrtende med penge så.

Har kigget lidt rundt på nettet og set at det er muligt at finde nogen online bestilling hjemmesider, hvor man kan vælge Div. Theme og scripts, til en meget lav pris, skal dog oversættes til dansk, hvilket jeg ikke lige hr styr på.

Synes 50.000kr er mange penge for et simpelt mad bestillingssystem og en forside, menuside og kontaktformular.

For skal ikke indeholde meget mere end det..

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

det er noget vi kan sætte op i  Magento med et tilhørende SMS-modul, hvis du er interesseret i en komplet pris så mail mig gerne: mail@wuuzuu.com

Så finder vi en løsning, der passer til dig.

Mvh.
Thomas

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 07:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Lykke:

Tobias Hyldeborg:

Lidt off-topic; Men hvad er der galt med Hungry og Just-Eat?

De er lavet af de samme mennesker, så det er vidst nemmest at tage den over en kam :)

Korrekt at der er flere af de samme personer indblandet.. Men det betyder da ikke, at de er ens - Der er fx flere og flere der skifter fra Just-Eat til Hungry. Alt andet lige må Hungry have en mere effektiv aftale for restauratørene osv. Nok om det. ;-)

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)