Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal din hjemmeside have et godt sted at bo?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino-ven

Jeg vil gerne give dig et godt tilbud. Hos www.DomainDirect.dk har vi nemlig valgt at gå lidt andeledes til værks, når det gælder hosting af din hjemmeside:

Vi forærer simpelthen 1 GB Gratis webhotel til dig som vil godt igang på nettet. Det betyder, at du gratis kan få din hjemmeside eller e-butik hostet på vores stabile servere som er placeret sikkert og forsvarligt i vores danske serverpark.

Du kan læse mere om vores gratis webhotel her, eller læse den gode presseomtale på Business.dk.

Har du spørgsmål, eller sidder du bare og keder dig lidt, så post gerne et indlæg herinde Yes ...Så vil jeg forsøge at svare så godt jeg nu kan Smile 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

øH, der står jeg er banned, pga af nogle forretningsbetingelser halløj?, jeg har aldrig besøgt din side før?

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Simon, KEYSTROKE webbureau:
øH, der står jeg er banned, pga af nogle forretningsbetingelser halløj?, jeg har aldrig besøgt din side før?

Hej Simon. Grunden er alvorligt misbrug fra den IP-adresse du benytter. Deler du IP-adresse med andre ?

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Et rigtig flot tilbud i er kommet med - Men...

Lidt kritik kan vel altid bruges.

1. Jeg blev i tvivl om der egentlig var PHP på det gratis hotel i udbyder, for fluebenet var gråt, men på de andre hoteller var det grønt, nej også blåt? Forvirret.

2. I kommer nemt omkring det ved at skrive fri trafik en helt masse gb plads, men hva må man bruge det til? Kan det virkelig passe jeg skal sidde og læse alt med småt for at finde jeres grænser, må jeg ligge filer til download? hvis ikke hvorfor dælen skal man så have så meget plads? Det er jo ubrugeligt så?

3. Ud for hver punkt i jeres oversigt er der et Informationstegn, jeg forventer at kunne føre musen over eller klikke på det for at læse mere om den pågældende funktion, men det er måske bare mig :)

4. Hvis jeg nu gerne vil læse jeres foretningsbetingelser inden jeg bestiller, hvor kan jeg så gøre dette? - udover halvejs inde i bestillingen.

5. I skriver i tager daglig backup, kan jeg så ringe til jer og sige eeej fuck det hele er gået i ged, kan i ikke lige uploade en backup? Det er nemlig det jeg forstår med backup, men det er ikke sådan det fungerer ved 99% af de billige udbydere - i så fald få det beskrevet bedre.

6. Nu har jeg taget chancen og flytter mit personlige domæne over til jer, så må vi se om i kan leve op til den kvalitet i ellers udstråler.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

7. Nu forsøgte jeg at flytte mit domæne over til jer, men blev aldrig klog på hvad det kommer til at koste, først får man at vide det er gratis, så får man at vide det koster penge, så får man igen at vide det er gratis, og til sidst så skal man også vælge dns hvor i anbefaler jeres men det koster åbenbart et beløb som jeg ikke helt kan gennemskue? (Nu leger jeg måske en smule dum, men det var faktisk forvirrende :) )

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 934
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Min mormor sider altid : INTET er gratis Smile
 

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)