Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stop motion reklame video lavet at en ung mand på 13 år ! DET ER SÅÅÅÅ cool !

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Uden tvivl at det er vildt ;) men jeg kan bedre li den anden ;)

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Fra Roskilde
Tilmeldt 29. Apr 13
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Grubbe:

Han kan få lidt inspiration her:

">

100% i Lego, og det har taget 1500 timer :)

Hold da helt op, der skal godt nok nogle klodser og en hel del tålmodighed til! :)

Mht. den oprindelige video, så thumbs up til den unge kunstner, Mht. måder at belønne ham på kunne du jo give ham et kamera og en trefod, evt. en gorillapod, så kan den næste video blive endnu bedre!

Find a good Nexus 7 dock either official ASUS produced or cheaper 3rd party ones.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Reberholt:

Svar fra LEGO :) 

Hej Thomas

Tak fordi du har skrevet til os.

Jeg har set videon og jeg har vist den til mine kollegaer, og vi er vildt begejstret! Den er super fed. Der er ikke noget at bekymre sig om. Du kan læse om vores regler på dette linkhttp://aboutus.lego.com/da-dk/lego-group/the_lego_brand/ hvis du stadig skulle være i tvivl.

Endnu engang tak fordi du har skrevet til os.  Vi er altid glade for at modtage tilbagemeldinger fra vores LEGO fans! Hvis du kan bruge et øjeblik på at besvare en undersøgelse med 4 spørgsmål via linket SLETTET nedenfor, vil det hjælpe os med at sikre, at vi giver dig den bedste kundeservice.

Giv os besked hvis der er andet, du har brug for.

Med venlig hilsen

Navn SLETTET 
LEGO Service

I mine øjne er det et meget velovervejet og intelligent svar fra Lego. Jeg tror ikke umiddelbart, at de har det store at vinde på, at Tex-Tryk bruger Lego-klodser i den pågældende video, men de har på den anden side heller ikke noget som helst at tabe på den, så hvorfor skabe negativitet ved at "protestere"?

Jeg er dog ikke desto mindre ret overrasket. Lego er trods alt "Golitah" overfor Tex-Tryk's "David" :-).

For nu at tage et andet område som musikbranchen, så var der mange af de ældre kunstnere, der kunne lære noget af dette i stedet for konstant at kæmpe imod, at deres musik lægges op til fri afbenyttelse på YouTube og Spotify (læs: Prince, The Eagles, etc.). Ikke fordi jeg mener, at musik skal være gratis, men fordi de faktisk får muligheden for gratis reklame ved at folk kan poste deres musik på facebook og diverse musikanmelder-sider. Det handler om at være lidt mere langsigtet i sine visioner end lige her og nu.

Så topkarakter til Lego herfra! Yes

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Volt & Volume:
Jeg er dog ikke desto mindre ret overrasket. Lego er trods alt "Golitah" overfor Tex-Tryk's "David" :-).

Nogle gange hjælper det da bestemt også at spørge ! ikke at jeg tror det gælder her ! Jeg kan ikke andet end se på det som var der en som købte en T-shirt hos mig og så ville bruge den i en video det hverken kan eller vil jeg blande mig i med mindre de også brugte mit logo som vi jo ikke gør i denne video :=) 

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)