Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dreng på 18 år, jeg ved ikke hvad jeg skal stille på med alle de regninger!!!!

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Danielanonym:

Men jeg har INGEN penge som jeg kan betale til dem, så hvordan i al verden havde alle de store firmaer tænkt sig at få så mange penge ud af 1 18 årig dreng? :o

Der står alt muligt med at de kan risikere retsag osv osv.

Men, jeg vil vireklig ikke ind og sidde i fængsel :(

Du har været gammel nok til at stifte gælden - Så må du også være gammel nok til at tage ansvaret og betale regningerne. 

Man må tilpasse sit liv efter sit rådighedsbeløb. Hvis du ikke har råd til at bo for 4000,- i husleje om måneden, må du prøve at se om du kan finde noget billigere (evt. et værelse et sted).

Prioriter dine penge bedre (lav et budget) - Du har købt en Iphone 5, men du har likviditetsproblemer.... Jeg havde nok valgt at betale 5000,- af min gæld istedet for at købe en ny mobil..

Men nu er skaden sket - så må du rette op på det så du kan komme videre i din ungdom. At være dårlig stillet økonomisk kan være hårdt og kommer man ikke ud af situationen så har man et problem. Du er "kun" 18 år. Det burde være nu du havde sparet penge op til påbegynde voksen livet.

Håber du finder ud af det.

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1314
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor er dine forældre henne i alt dette? Som andre skriver, find nogle voksne med mere erfaring end dig og tal med dem om det. Bed gerne om hjælp til at lave et budget, og lav en realistisk plan, over hvad du kan betale tilbage.

Hvis det ikke er en mulighed at tale med dine forældre, så prøv om der ikke er andre i din familie, der kan hjælpe dig, måske bedsteforældre, onkler/tanter eller andre.

Som andre også skriver, så er din gæld begrænset, selv om det ser uoverskueligt ud for dig. 

MVH
Kirsten 

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 29. Apr 13
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kunne melde dig til luksusfælden og bede om hjælp ;)

Vend hver en krone, lev så billigt som overhovedet muligt og få så høj en indtægt som overhovedet muligt. Lad være med at bruge flere penge du ikke har, søg evt. hjælp fra forældre hvis det er muligt. Hvis ikke må du klare den selv, få et 2 og evt. et 3 job, se at få betalt lånene af og se det som en meget god lærestreg om at holde styr på pengene i fremtiden :)

Find a good Nexus 7 dock either official ASUS produced or cheaper 3rd party ones.

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)