Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebookside med mange konkurrencer, sponsorerede præmier?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Danmark
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 25
Fra  Httml.dk Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Aminoer!
Tak for en fed debat herinde!

Jeg har gået de sidste par dage og puslet lidt med tanken om noget nyt.
Har terpet mig igennem Facebooks retninger for sider, applikationer, tredjepartsplugins, men jeg mangler stadig at få en del på plads rent juridisk.

Igennem de sidste par år har jeg lavet en del Facebook applikationer, konkurrencer, nyhedsbrevstilmelding, webshop showoff, kuponkoder mm.

Jeg forestiller mig at lave en virksomhed, hvilket jeg ikke rigtigt er kommet op med noget godt navn til endnu, måske noget ala QuizComp, men det kommer nok længere henne i forløbet, hvor det i bund og grund går ud på at holde konkurrencer på Facebook. Lovlige!

Forestil Jer en side der hele tiden har 7-10 konkurrencer kørende i applikationer.
Præmierne skal være sponserede af de forskellige firmaer.

Jeg er stadig i idéfasen, og har ikke noget konkret bud på hvordan det kan give et økonomisk afkast, udover at tjene penge på annoncering for de firmaer som bidrager med en præmie.

Et eksempel kunne være:

Et rejsebureau ønsker at skabe opmærksomhed og få trafik ind på deres hjemmeside/Facebook side, eller tilmeldinger til Deres nyhedsbrev.
De udlodder en præmie i form af en rejse, som kan vindes igennem en applikation på min side.
Her er der mange muligheder for at skabe trafik for bureauet. Enten i form af direkte tilbud som er en del af applikationen, hvor man kan klikke sig direkte videre ind på Deres side. Man kunne også få brugeren til at tilmelde sig nyhedsbrevet for at deltage i konkurrencen.
Når brugeren deltager i konkurrencen, indsamler vi Deres Facebook ID, hvilket de giver samtykke til automatisk når de godkender applikationen selv henter deres navn og e-mail adresse fra Facebook.

Disse ID’er vil herefter blive samlet i en database for hver enkelt applikation, så man kan bruge dem til at lave målrettet annoncering med bagefter, igennem Facebooks Powereditor.

Generelt er der mange ting jeg skal have styr på, inden sådan en side vil kunne startes op, men når der er kommet styr på det, vil den kunne være i luften i løbet af fjorten dage.
Jeg har en rigtig dygtig grafiker til rådighed, så det hele vil komme til at fremstå meget professionelt udført og troværdigt.

Hvad siger I?
Vil det være en idé at lave en stor Facebook side hvor man har samlet så mange konkurrencer på én gang?
Der skal selvfølgelig hele tiden være en løbende udskiftning, når den ene konkurrence slutter, kommer der en ny op på siden.

Jeg glæder mig til at høre Jeres inputs, og især hvis I har nogle idéer til hvordan man kan effektivisere det og tjene penge på det.

Fra Danmark
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 25
Fra  Httml.dk Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Bump!

Kan det passe at med alle de kloge og kreative hoveder herinde, at man ikke får noget feedback? :-)

Det er sket for mig et par gange efterhånden, det er lidt ærgerligt synes jeg.

DBH

Torben

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)