Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ny hjemmeside - Gnis.dk

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Aabenraa
Tilmeldt 22. Mar 13
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Heysa allesammen,

Ville høre om i ikke ville komme med lidt feedback, på min ny side: Gnis.dk.

Da jeg kun er 12, så kunne det være dejligt at høre hvad man sådan i den store verden også skal huske. Da jeg mere tænker på min egen aldersgruppe osv. Håber i lige vil tage en kig og komme med lidt feedback!

-Mads

Fra Aabenraa
Tilmeldt 22. Mar 13
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Håber da der er nogle der vil.. 

Også vil jeg lige spørge, min hjemmeside er nemlig så utrolig langsom. Er der noget hjælp at hente der? (Eller har det noget med hosteren at gøre?)

-Mads

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har nogle meget store billeder, som klart påvirker din load-hastighed (test den her-> tools.pingdom.com) 

Overvej følgende på sin side:

1) mere brug af sociale medier

2) Overvej logo? f.eks. bare find en god grafiker på Fiverr.com?

3) Fjern lange links fra siden - brug ankertekster (eks. http://gnis.dk/fa-en-personlig-traener/) 

4) Du kan overveje brug af affiliate-links, hvis du vil tjene lidt penge på din side. Du reklamere allerede for f.eks. Amazon - hvorfor ikke tjene på dit link)

Der var lidt at arbejde med :)

Vh

Casper Harlev


Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Fra Aabenraa
Tilmeldt 22. Mar 13
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

@Casper Harlev

1) Tusind tak, har længe ikke kunne finde ud af hvorfor loadtiden var så utrolig laaaaangsom. Vil nu gå ind og forårs rengøre i sitet hehe.

2) Vi skifter snart tema og der vil indgå meget mere sociale medier :D 

3) Okay, det vil jeg gøre, gør det siden hurtigere eller?

4) Jamen bruger allerede "Adsense" ude i siden, men tænker du mener i mine indlæg ikke? Det bare affiliate der tjener man jo ikke på klik, så der tjener man virkelig lidt hvis man ikke har en stor side. (Vil dog gå ind og læse din guide :D)

Tusind tak for det :D

-Mads

Tilmeldt 31. Mar 13
Indlæg ialt: 3
Fra  HoodFucked Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads! :) 

Synes at du burde overveje et Magazine theme, da det vil give en bedre oplevelse, og vil virke mere indbydende. Nu kan jeg se at du bruger Wordpress, så jeg vil anbefale at du finder et lækkert magazine theme, evt. Fra Themeforest, eller en af de mange andre som tilbyder Wordpress themes. 

Her er bla. Et link til magazine themes, fra themeforest 

Held og lykke med siden! 

//HoodFucked.dk 

Fra Aabenraa
Tilmeldt 22. Mar 13
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

HoodFucked:

Hej Mads! :) 

Synes at du burde overveje et Magazine theme, da det vil give en bedre oplevelse, og vil virke mere indbydende. Nu kan jeg se at du bruger Wordpress, så jeg vil anbefale at du finder et lækkert magazine theme, evt. Fra Themeforest, eller en af de mange andre som tilbyder Wordpress themes. 

Her er bla. Et link til magazine themes, fra themeforest 

Held og lykke med siden! 

//HoodFucked.dk 

Vi er igang med at skifte :D Så det er der tage forhold for :D

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Schmidt Rasmussen:

4) Jamen bruger allerede "Adsense" ude i siden, men tænker du mener i mine indlæg ikke? Det bare affiliate der tjener man jo ikke på klik, så der tjener man virkelig lidt hvis man ikke har en stor side. (Vil dog gå ind og læse din guide :D)

Hej Mads,

Jeg har installeret en såkaldt "Adblocker" i min browser, således at jeg ikke ser dine adsense-reklamer. 

I forhold til brug af affiliate og adsense kan du også tænke det således, at dine adsense klik "stjæler" kliks fra dine affiliate links. På dine adsense tjener du måske 2 kr pr. klik. Derimod kan du godt tjene f.eks. 30-60 kr på et affiliate-klik. Måske har du med dine affiliate links ikke så mange konverteringer som med adsense, men derimod kan det stadig godt være en god forretning. Du kan prøve at fjerne dine adsense-reklamer med et par affiliate-links i dine artikler, og se hvad der sker med din indtjening?

Vh

Casper Harlev

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads.

Det er sku fedt at du allerrede ved at begynde som 12 årig.Nu hvor det er sagt.

Desværre er der ikke særlig meget man kan give feedback på, ja du har installeret et theme og lavet en test.  Prøv at få lidt mere fylde på siden så vi har en bedre mulighed for at smide noget konstruktivt feedback efter dig :)

Fortsat god weekend.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forstår ikke hvad jeg skal give feedback på? Der er intet på siden?

Fra Aabenraa
Tilmeldt 22. Mar 13
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Det fordi vi har flyttet host og så havde de så ødelagt det for os ved at slette lortet.. Men ja, vi arbejder på det! 

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)