Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ung pige på 21, søger hjælp!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Martofte
Tilmeldt 25. Apr 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej :)

Jeg er en ung pige på 21 år, som har et brændende ønske om at starte egen webshop, med handel af økologiske produkter og makeup.
Jeg syntes at jeg har søgt utrolig meget om det, men kan ikke rigtig finde noget som det - det jeg ønsker at få svar på er : hvordan bliver man godkendt til at forhandle de forskellige mærker, og hvordan kan man evt få lov til at lave sin egen hudplejeserie? Og hvordan starter man en webshop?
Jeg håber der er nogen som vil hjælpe mig med det?
På forhånd tak!

- Line.
Fra Holbæk
Tilmeldt 12. Jan 11
Indlæg ialt: 112
Fra  Merkur Service Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg var dig ville jeg kontakte de forskellige mærker, du vil handle med. Hold dig til noget der bliver solgt i Danmark ellers skal du have det godkendt og det ikke gratis! Det sammen gør sig gældende hvis du vil lave noget selv. Synes dog du skal starte med få en webshop og nogle produkter at sælge der.  

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Line!

Det er altid dejligt at se nogle flere unge iværksættere som mig selv. Til daglig driver jeg webshoppen Ofidan.dk

Jeg vil lige som Jacob foreslå dig at du starter i de små, dvs, at tage kontakt til de mærker du vil forhandle, ring til deres kundeservice, præsenter dig selv og spørg hvordan du bliver forhandler. Typisk vil kundeservice stille dig om til en salgskonsulent i det område du bor i.

Senere når der er kommet godt gang i webshoppen, så kan man begynde at tænke på at lave sin egen unikke serie og markedsføre denne. Det er trods alt ikke helt billigt at starte sit eget brand. :)

Nu til webshoppen:

Der findes utrolig mange løsninger på webshops, nogle dyre andre billigere. Den dyre metode vil være at hoste en webshop hos fx. Dandomain eller Golden Planet, her betaler du et fast beløb hver måned og så for du al den support du har brug for, dog tager de penge for at designe din webshop hvis du vælger ikke at bruge deres standard designs.

Den billige løsning vil være open source programmer som PrestaShop eller Magento. Disse to shop-systemer er utrolig nemme at gå til og nemt at lære, det kræver dog at du har rimelig styr på det tekniske eller måske finder en her på amino som er, der er sikkert en del :) Jeg vil godt kunne hjælpe dig lidt igennem prestashop og med hvordan du kommer i gang.

Jeg håber dette gav dig lidt at tænke over, husk det er en super god ide at lave et lille budget så du hurtigt kan se hvor meget du skal sælge for at "break even"

Har du brug for lidt vejledning, gode råd eller andet, så er du velkommen til at skrive her på amino :)

Held og lykke med webshoppen!

Tilmeldt 7. Dec 12
Indlæg ialt: 86
Fra  Saris Group Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Line. 

jeg ville nok tage fat en en virksomhed som allerede fører de produkter du gerne vil sælge og eventuelt høre ad om du kan købe af dem eller sælge for dem. alternativet finde du af hvem der producerer eller importerer varerne og så tage kontakt til dem. 

Vedr. selv at fremstille produkter, da må jeg melde pas. :(

Held og lykke med projektet og giv mig en PM mår du kommer i gang, så vil vi da gerne skrive en lille artikel om det på vores side og linke lidt til din shop :)

Jimmie Steinbeck

Dealsfnder.dk - din shopping og fashion guide online.

Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej line

Mht til webshop hold øje med de salgstråde der er allerede nu hvor folk tilbyder at designe hjemmesider.

Eller opret en tråd hvor du skriver du skal have en webshop så skal de nok selv henvende sig.

Men prøv at få et overblik over hvad du gerne vil have den skal kunne, er der noget du har set du syntes er flot eller har en fed funktion få alt det med når du skal skrive til en udvikler hvad siden skal kunne.

Ville få hjælp så den del bare køre.

Du skal have et cvr er nummer og en betalingsaftale, webhotel og gateway.

Men søg i aminos søge funkftion på det jeg har skrevet så kan du læse alt.

Generalt søg rundt herinde der er hvad du skal bruge af info.

Som nævnt kontakt de firmaer du ønsker produkter fra, bliv forhandler og bestil hjem sæt på shoppen og så afsted.

Undersøg evt om nogen kan tilbyde dropshipping så slipper du får at have lager selv og skal kun sende en mail videre ved køb så sender de ud.

Du kan også have begge dele noget eget lager og noget dropshipping også en god løsning.

Man skal passe på man ikke gør alt for billigt og samtidig passe på pengene for der kommer mange ting løbende, det hjælper ikke noget du køber side og produkter og ikke har råd til markedsføring.

Men start med at få kunder og salg og køb så stort ind efter det køre, det er billigere at købe stort ind og så tjener du flere penge.

Ellers, kort, lav en plan og et budget, giv den gas hold ud vær tålmodig og stol på dig selv.

Evt kig i aminovirksomhedsbørs, kan være der er det du søger men som mangler ny ejer med frisk energi, pga nuværende ike havde en plan og budget, gav den gas, var tålmodig og stolede på sig selv.

God arbejdslyst :)
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)